پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۳۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی باید برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ تصمیم بگیرند که خودشان فوتبالی باشند و فوتبال را درک کنند.
شعار سال: اسماعیل حلالی، هافبک اسبق تیم پرسپولیس درباره شروع متزلزل لیگ بیستم توسط سرخ‌ها اظهار داشت: پرسپولیس پس از صعود به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات عدیده و بزرگی مواجه شد که همین مسائل روی نخستین بازی تیم هم تاثیر گذاشت. بازی با سایپا تحت‌الشعاع حواشی مدیریتی هم بود و این امر باعث شد تا تیم نتیجه نگیرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: تیم سایپا برای سقوط نکردن و برپایه بازیکنان جوان بسته شده، فکر می‌کنم اگر سایپایی‌ها برای تساوی به میدان نمی‌آمدند و تفکر پیروزی داشتند، قطعاً مقابل پرسپولیس برنده می‌شدند و ۳ امتیاز را می‌گرفتند. گلر سایپا در آن بازی عملکرد خوبی داشت و کادرفنی پرسپولیس و بازیکنان نیز تمرکز نداشتند. در کل تساوی هم نتیجه بدی نیست و ممکن بود نتیجه بدتر از این هم باشد.



حلالی در خصوص تقابل قرمز‌ها با تیم صنعت‌نفت عنوان کرد: صنعت‌نفت از پارسال که با دراگان اسکوچیچ توانست به رتبه ۵ اُم هم برسد، نشان داد تیم خوبی است و سیروس پورموسوی هم با توجه به جنوبی بودنش قطعاً تفکرات خودش را به این تیم القا می‌کند. نمی‌شود از تیم آبادانی تحلیل خاصی داشت، چون هنوز چیزی مشخص نیست و باید صبر کنیم.

مربی اسبق تیم امید‌های پرسپولیس تصریح کرد: تفکر غالب در فوتبال جنوب کشور، ارائه بازی زیبا و هجومی‌ست که من خیلی این را می‌پسندم. تیم‌های آبادانی همیشه حسن بازی رو به جلو را دارند و هیچ‌وقت دفاعی بازی نمی‌کنند.



حلالی به مسئله تعطیلی احتمالی لیگ برتر هم اشاره کرد و تاکید داشت: از روز اول هم گفتم تنها چیزی که نباید در این مملکت تعطیل شود، ورزش و مخصوصاً فوتبال است. کسانی باید برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ تصمیم بگیرند که خودشان فوتبالی باشند و فوتبال را درک کنند. خانه‌نشین شدن به عدم شیوع بیماری در فوتبال کمک نمی‌کند، زیرا تمام بازیکنان مکرراً تست می‌دهند و نرخ ابتلا به کرونا در فوتبال پائین است.

وی نهایتاً گفت: موافق با تعطیلی لیگ نیستم، چرا که ضرر آن بسیار بیشتر از خیرش خواهد بود و اگر هم قرار به تعطیلی‌ست باید این اتفاق اصولی و فوتبالی رخ بدهد. کشور ایتالیا ۲ برابر ما کرونایی دارد، اما فوتبالش را تعلیق نکرده و این نشان می‌دهد که کارشناسان مرتبط درحال تصمیم‌گیری هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: dana.ir، ۱۶۶۸۰۲۳
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
الان با اين اوضاع كرونا و تست هاي بدي كه داريم ميگيريم و اكثرا بي كيفيت هم هستن بهتره ليگ رو شروع نكنيم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
هيچ كسي موافق نيست اما در اخر يم نيروي عظيم ناشناخته مياد تو ايران همه چي رو زير سوال مي بره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین