پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۳۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
پیگیری دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به نتیجه رسید و پروژه نصب مجسمه فردوسی که قرار بود در میدان علوم دانشگاه اجرا شود، به پارک جنگلی طرق منتقل شد.
شعارسال: پیگیری دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به نتیجه رسید و پروژه نصب مجسمه فردوسی که قرار بود در میدان علوم دانشگاه اجرا شود، به پارک جنگلی طرق منتقل شد.

قرار بود با مشارکت یک خیر دانشگاهی، مجسمه‌ای به ارتفاع ۳۹ متر در میدان علوم دانشگاه فردوسی نصب شود. دلیل مسئولان دانشگاه برای نصب این مجسمه، ایجاد یک نماد عظیم از فردوسی در این دانشگاه بود. اما ایرادات فراوانی به این طرح از سوی دانشجویان و متخصصان شهرسازی مطرح شد.

از جمله این انتقادات، ایجاد اختلال تردد در میدان علوم و عدم تحمل وزن مجسمه در این میدان بود. انتقاد دانشجویان به مسئولان دانشگاه نیز این بود که در شرایطی که بسیاری از مشکلات دانشجویان به دلیل نبود بودجه حل نشده باقیمانده، چرا دانشگاه کمک‌های خیرین را برای حل این مشکلات جذب نمی‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو تاریخ انتشار ۲۸ آبان ۹۹، کد خبر: ۸۹۰۵۱۳، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
این ها هم دارن همه کار میکنن تا نماد هارو از بین ببرن و اصلا فازشون رو درک نمیکنم
ناشناس
Netherlands
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
دانشگاه فردوسی همیشه از این کارها میکنه من نمیدونم برای چی بهش گیر نمیدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین