پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۶۴۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: ٩ طرح آزادراهی در مجموع به طول ۶۵١ کیلومتر تا پایان امسال و سال ١۴٠٠ به بهره برداری می‌رسد.
شعار سال: خیرالله خادمی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح آزادراه شرق اصفهان افزود: این طرح‌ها نقش شایانی در تسهیل تردد در مناطق مختلف کشور ایفا خواهد کرد؛ در عین حال ٢ هزار و ۵٠٠ کیلومتر مسیر آزادراهی هم در حال بهره برداری داریم.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۳۴۵ کیلومتر نیز سرمایه گذار در حال اجرا دارد و این اقدام بی سابقه‌ای نسبت به گذشته است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور تصریح کرد: مجموع سرمایه‌گذاری ٩ طرح مذکور نزدیک به ۲۵ هزار میلیارد تومان است که سرمایه‌گذاری آن به صورت مشترک در بخش خصوصی و دولت صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل نخستین پروژه افتتاح کنار گذر شرقی اصفهان، دومین پروژه آزادراه بزرگ و ابرپروژه شهر تهران و کرج، سومین پروژه آزادراهی اراک به خرم آباد، چهارمین پروژه اصفهان به شیراز با ۲۲۵ کیلومتر است.
 
پروژه حرم تا حرم

خادمی افزود: همچین پنجمین پروژه منجیل به رودبار، ششمین پروژه مرند به تبریز، هفتمین پروژه منطقه تهران به شمال، هشتمین پروژه مراغه به هشترود و نهمین پروژه حرم تا حرم از گرمسار تا سمنان خواهد بود.

وی گفت: پروژه آزاد راه شرق اصفهان به طول ۶۳ کیلومتر در بخش اول به صورت ۶ خط آزادراهی بهره‌برداری می‌شود و ترافیکی که از قسمت مرکزی کشور به سمت اصفهان می‌آید از طریق این آزادراه بدون ورود به شهر اصفهان به سمت آزادراه‌های استان فارس و استان‌های جنوبی انتقال پیدا می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور اظهار داشت: با افتتاح این پروژه حدود ۸۰ دقیقه کاهش زمان سفر را داریم و این آزادراه حلقه ارتباطی شمال و جنوب استان اصفهان است که ترافیک را در شهر اصفهان روان می‌کند.

وی افزود: این آزادراه از نظر طول مسیر ۳۵ کیلومتر مسیر را کوتاه می‌کند، برای شرق اصفهان نیز عامل تحول اقتصادی می‌شود، ما برای این پروژه نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم و ارزش به روز این پروژه ۱۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که ۷۰ درصد بخش خصوصی و ۳۰ درصد هم دولت هزینه کرده است.

خادمی خاطرنشان کرد: البته بخشی از سرمایه‌گذاری هم در گذشته انجام شده است که در مجموع در این آزادراه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
 
پروژه‌های فرودگاهی و بزرگراهی

وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ترافیک به بیرون از اصفهان منتقل می‌شود و از نظر زیست محیطی نیز برای این کلانشهر بسیار اهمیت دارد، قطعه سوم این مسیر نیز تا پایان ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد، البته هدفگذاری پایان تابستان سال آینده است.

قطعه یک و ٢ آزادراه شرق اصفهان امروز پنجشنبه بصورت ویدئو ویدئو کنفرانس با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری افتتاح شد.

این طرح در زمره پروژه‌های فرودگاهی و بزرگراهی است که امروز با دستور دکتر روحانی افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل ۱۰ پروژه فرودگاهی، ۶۳ کیلومتر از آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان، ۹۷ کیلومتر از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب و باند دوم کنارگذر کرمان به ارزش ۳۱۴۳ میلیارد تومان است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۹آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۵۹۹۹، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
این طرح ها معلوم نیست کی ثمر بده و همیشه ملت ایران در این مورد مشکل داشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
امیوارم واقعا این ها وقتی قول میدن بتونن بهش عمل هم بکنن تا الان که خصوصا در زمینه عمرانی این طور نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
651 کیلومتر که سهله این ها 5 کیلومترش رو هم سالها طول دادن اصلا امید نداشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
بهره برداری ها هم زمانی رخ میده که متاسفانه 50 درصد کار باقی مونده و این اصلا فرهنگ درستی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
بهره برداری میشه ولی اصلأ قابل استفاده نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین