پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
درشهرستان جوین، برنامه توسعه با استراتژی مشخص با در نظر گرفتن مشکلات، نیازمندی ها و ظرفیت های شهرستان، وجود ندارد.
شعارسال: اسماعیل ملایجردی، عضور شورای شهر نقاب، روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جوین اظهار داشت: شناسایی استعداد ها و تامین نیازمندی های شهرستان و برنامه ریزی برای توسعه منطقه در چارچوب سیاست ها و راهبردهای توسعه ملی، از جمله وظایف فرمانداران است، که در این زمینه در شهرستان جوین، گرچه کارهایی صورت گرفته اما مختصر به آن پرداخته شده است.

وی افزود: در این شهرستان تا به حال یک برنامه توسعه با استراتژی مشخص با در نظر گرفتن مشکلات، نیازمندی ها و ظرفیت های شهرستان نداشتیم و نمی دانیم چشم انداز ۱۰ ساله جوین چه خواهد بود.

عضو شورای شهر نقاب تصریح کرد: در حال حاضر ما نمی دانیم آیا کشاورزی که در حال حاضر در شهرستان داریم یک فرصت است یا تهدید وآیا مسئولین برای جلوگیری از بحران آب در منطقه و هدررفت آب های زیرزمینی در بخش کشاورزی که در آینده نزدیک به یک بحران در شهرستان تبدیل می شود، برنامه راهبردی مدونی دارند؟

ملایجردی یادآورشد: اگر سندی مصوب به عنوان برنامه توسعه شهرستان داشته باشیم، دیگر با تغییر فرمانداران نگران انقظاع در برنامه ها و کارها نخواهیم بود و مسئول جدید مطابق برنامه توسعه پیش می رود.

وی گفت: برای تدوین چنین برنامه ای لازم است شناخت کاملی از شهرستان و ظرفیت ها ، نیازمندی ها و مشکلات آن داشته باشیم و شورا ها در این زمینه می توانند مسئولین را یاری کنند.

عضو شورای شهر نقاب بیان داشت: برای تنظیم سند آمایش سرزمینی و برنامه توسعه شهرستان لازم است از نظرات نخبگان نیز در حوزه های مختلف استفاده شود.

ملایجردی در پایان گفت: اجرا، نظارت برهمه پرسی و برگزاری انتخابات و فراهم کردن موجبات تقویت شوراهای اسلامی به منظور جلب مشارکت مردم در امور و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های دولتی و شوراهای محلی در چارچوب قوانین و مقررات، از جمله وظایفی است که در قانون برای فرمانداران ذکر شده که فرماندار سابق جوین به خوبی از عهده آن ها برآمد

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از نشریه خبری نسیم جوین، تاریخ انتشار: یکشنبه 4 مهر 1395، کدخبر: 19120، www.nasim.joveyn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
کدوم شهر به معنای واقعی دارد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین