پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۸۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در یادداشتی نوشت: خبر دردناک، ترسناک و سرگیجه‌آور است. خبر سقوط یک هواپیما هم غوغایی به پا می‌کند.
شعار سال: آمار موجود در سایت‌های اینترنتی نشان می‌دهد چیزی بین دویست تا دویست‌وپنجاه هواپیمای مسافربری در خطوط هواپیمایی ایران فعالیت می‌کنند.
 
آمار رسمی کشته‌های کرونا به روزی بیشتر از چهارصد نفر رسیده و در طول بیش از دویست‌وپنجاه روزی که از کرونا می‌گذرد، درست مثل این است که هر روز حداقل یک یا دو هواپیمای مسافربری سقوط کرده است.
 
فاجعه همین قدر بزرگ است که انگار همه هواپیما‌های مسافربری کشور سقوط کرده باشند.
 
مسأله فقط این نیست که هر روز به تعداد آدم‌های مسافر یک هواپیمای مسافربری جان‌شان را از دست می‌دهند.
 
مسأله این است که چرا به اندازه بزرگی این واقعه، شاهد کنش‌هایی برای گفت‌وگوی اجتماعی، تولید دانش برای مدیریت این فاجعه، و اقدام در سطح سیاست نیستیم. آیا شما کنشی متناسب با اهمیت مسأله شاهد هستید؟
 

به این عکس این یادداشت نگاه کنید. این‌ها فقط اعداد نیستند، تعداد آدم‌هایی است که فقط طبق آمار‌های رسمی هر روز در چهار ماه گذشته بر اثر کرونا درگذشته‌اند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو  ، تاریخ انتشار: 25  آبان  1399  ، کدخبر: 889865، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
چقدر دردناک...خیلی اوضاع و روزهای بدی رو داریم طی میکنیم این سوگ به طور مستمر تو قلب ما هست
ناشناس
Netherlands
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
این هواپیماهای مسافربری در ایران میتونستن حال و روز بهتری داشته باشن اما خب نشد که بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین