پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال گفت: باید از مربی ایرانی حمایت کرد و پشتش ایستاد، چرا که با دلار ۲۵ هزار تومانی و مشکلات تحریم نمی‌توانیم از مربیان خارجی استفاده کنیم.
شعار سال: مهران حاتمی، سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال درباره نمایش متزلزل آسمان‌خراش‌های ایرانی در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل تیم ما عدم هماهنگی و شرایط کرونایی بود که باعث شد ملی‌پوشان بدون اردو و تمرینات کافی به قطر بروند. نفرات ما کیفیت بسیار خوبی دارند، اما مقابل سوریه و عربستان نشد که عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش و در مورد عدم دعوت ارسلان کاظمی به تیم ملی توسط مهران شاهین‌طبع بیان کرد: نباید در چنین شرایطی روی یک نفر کلید کنیم و تیم ما از نفرات باتجربه و باکیفیت چیزی کم ندارد. ملی‌پوشان ما جز بهترین‌ها هستند و نباید باخت را گردن بودن و یا نبودن کسی انداخت.

او همچنین افزود: با یک باخت هیچ‌چیز تمام نشده و هنوز مسیری طولانی برای موفقیت باقی مانده است. همه جامعه بسکتبال در این شکست مقصرند و با عدم آمادگی بدنی و روانی، شرایط سختی هم برای بچه‌ها وجود داشت.

حاتمی درباره عملکرد مهران شاهین‌طبع در این ۲ بازی اخیر تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: به عقیده من باید از مربی ایرانی حمایت کرد و پشتش ایستاد، چرا که با دلار ۲۵ هزار تومانی و مشکلات تحریم نمی‌توانیم از مربیان خارجی استفاده کنیم و هزینه‌های این افراد بسیار بالاست.

سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال نهایتاً تصریح کرد: هرکسی اشتباهاتی دارد و مثلاً من هم در عین ناباوری مقابل تیم عراق شکست خوردم. با برنامه‌ریزی صحیح و هدف‌گذاری مشخص می‌توان موفق شد و من به این تیم امیدوارم.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دانا،تاریخ انتشار:18آذر1399،کدخبر:1674518،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
اتفاقا این ها به راحتی میتونن دست به این کارها بزنن وبعد هم بزنن زیرش و از این ماجرا سود ببرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین