پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
عصر امروز اعضای هیات مدیره استقلال، چند ساعت مداوم را صرف جلسه‌ای مهم کردند تا حکم رسمی احمد مددی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه امضا شود.
شعار سال: بعد از یک برد روحیه‌بخش در مقابل شهرخودرو و قرار گرفتن در صدر جدول لیگ برتر، به نظر می‌آید حالا وقت خوبی برای به نتیجه رساندن یکی از پروژه‌های مدیریتی استقلال است.

هیات مدیره باشگاه استقلال از زمستان سال گذشته و از روزی که استراماچونی به ناگاه نیمکت این تیم را ترک کرد و رفت، دچار آشفتگی و تنش‌های بسیاری شد که نتیجه آن قهر یا برکناری تنی چند از سرپرستان یا مدیران عامل یا اعضای هیات مدیره بود. باشگاه در این مدت با دردسر‌های بسیاری مواجه شد و از دیگر سو در کادر فنی و حتی بازیکنان نیز تنش‌هایی به وجود آمد که باعث شد آرامش برای چندین ماه از اطراف و اکناف باشگاه فرار کند.

در چند هفته اخیر، اما احمد مددی به عنوان سرپرست باشگاه وارد معرکه شد و با ایجاد تغییر و تحولاتی خصوصا در کادر فنی و البته پرداخت برخی از دیون و بدهی‌های باشگاه توانست تا حد زیادی فضا را آرام کند. حالا و در شرایطی که عصر امروز اعضای هیات مدیره استقلال، چند ساعت مداوم را صرف جلسه‌ای مهم کردند، حکم رسمی احمد مددی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه امضا شده است.

گزینه ششم از بین پنج نفر!

گرچه امضای حکم مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز اتفاق افتاده، اما ظاهرا تلاش اعضای هیات مدیره برای انتخاب نفر جدید برای این سمت، از حداقل یک ماه قبل آغاز شده است. بررسی‌های «دیدار» نشان می‌دهد که اعضای هیات مدیره در هفته‌های گذشته فهرستی پنج نفره را برای انتخاب مدیرعامل جدید آماده کرده بودند که شامل سعید دقیقی بازیکن سابق استقلال و صبا، رضا الماسی مدیرعامل سابق ملوان، علی نظری جویباری عضو سابق هیات مدیره باشگاه، پندار توفیقی روابط عمومی سابق باشگاه و سید مالک حسینی رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران بوده است.

از این جمع البته هیچ یک در نهایت به عنوان گزینه قطعی انتخاب نمی‌شوند. پلن اقتصادی سعید دقیقی که عضو شورای شهر قزوین است از سوی بقیه اعضای هیات مدیره تایید نمی‌شود، رضا الماسی اعتماد وزارت را جلب نمی‌کند، علی نظری جویباری به دلیل نسبت فامیلی با سرمربی کنونی استقلال شانسش را از دست می‌دهد و پندار توفیقی و مالک حسینی هم با موافقت وزارت مواجه نمی‌شوند.

به این ترتیب احمد مددی که سرپرستی باشگاه را به عهده داشته به عنوان گزینه از سوی وزارت ورزش معرفی شده و اعضای هیات مدیره برای امضای حکم او به دفتر وزیر فراخوانده می‌شوند. اما حدود دو هفته قبل که این ماجرا رخ می‌دهد برخی از اعضای هیات مدیره به وزارتخانه اعلام می‌کنند که قصد استعفا دارند و حتی هادی زبده عضو هیات مدیره، نامه استعفا را هم می‌نویسد. با این وصف به اعضای هیات مدیره توصیه می‌شود که در برهه حساس فعلی دنبال استعفا نباشند و حتی استعفای زبده هم پذیرفته نمی‌شود.

اعضای هیات مدیره استقلال که در چارت سازمانی باشگاه تغییراتی ایجاد کرده‌اند و کمیسیون‌هایی را برای اداره امور باشگاه راه انداخته‌اند، با چند شرط به مدیرعاملی مددی رای مثبت می‌دهند و امروز هم حکم احمد مددی از سوی اعضای هیات مدیره امضا شده است. گفته شده که اعضای هیات مدیره از وزیر قول گرفته‌اند که نظارت قوی‌تری بر مدیرعامل داشته باشند و یکی از خواسته‌های مهم هیات مدیره نیز این بوده که مددی بدون هماهنگی در رسانه‌های گروهی ظاهر نشود.

البته در مورد قرارداد شرکت «های وب» به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه نیز ماجرا‌هایی بین هیات مدیره و مددی وجود دارد که باید حل و فصل شود. استقلال در مورد شرکت فولاد متین که در دوره احمد سعادتمند به عنوان اسپانسر با آبی‌ها قرارداد بست دچار خسارت‌ها و حتی مسائل مبهم مالی شده و ظاهرا اعضای هیات مدیره ردپایی از تخلف را در این فقره پیدا کرده‌اند و طبیعتا نمی‌خواهند در مورد اسپانسر جدید موارد مشابهی رخ دهد. در عین حال به نظر می‌آید اسپانسرینگ «های‌وب» برای استقلال هم متناسب‌تر و هم سودآورتر از فولاد متین باشد، موردی که دستکم در حوزه درآمدزایی از طریق تلویزیون تعاملی استقلال به اثبات رسیده است.

به هر ترتیب مددی از صبح فردا در مقام مدیرعامل جدید استقلال کارش را ادامه خواهد داد با این تفاوت که باید هماهنگی بیشتری با اعضای هیات مدیره داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ورزش سه، تاریخ انتشار:۲۶ آذر۱۳۹۹، کدخبر:۱۷۲۵۷۸۲/۴۲، varzesh۳.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین