پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش همه ما در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شکستن رأی ویلموتس در دادگاه عالی ورزش است.
شعار سال:آقای مسعود سلطانی فر که در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود بعد از پایان جلسه سه ساعته این کمیسیون افزود: به دعوت دوستان در مجلس به کمیسیون فرهنگی آمدم که خوشبختانه درباره خیلی از مباحث و مسائل ورزش صحبت شد.

وی گفت: در مورد پرونده ویلموتس با توجه به شرح تفضیلی که صادر شده و پرونده‌ای که به دادگاه عالی ورزش رفته است تلاش ما و به ویژه فدراسیون فوتبال بر این است که با استخدام وکلای خبره بتوانیم در دادگاه cas بتوانیم رأی پرونده ویلموتس را بشکنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز افزود: تمام تمرکز وزارت ورزش بر این است که پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ما بتواند در این بازی مهم عنوان قهرمانی را به دست آورد و ما اصلاً در این مورد کوتاهی نخواهیم کرد و در این رابطه مدیر عامل باشگاه در حال هماهنگی بهتر، قبل از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

آقای سلطانی فر درباره این که پرسپولیس مدیر عاملش معرفی شده، اما استقلال هنوز بدون مدیر عامل است، گفت: در این مورد هم مشکل خاصی نیست و هیئت مدیره باشگاه استقلال وظیفه دارد تا مدیر عاملش را انتخاب کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما  ، تاریخ انتشار:   10 آذر  1399  ، کدخبر: 2938372، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
وزير ورزش قبل از هر چيزي بايد از اقدام و عمل خودش براي مجازات متهامان پرونده ويلتموس برامون بگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین