پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
زمستون ندیدی تا ادعا رو کنار بذاری جناب وزیر. واگذاری همین دو تیم چنان برات پرونده درست کنه که پشیمون بشی(هرچند معتقدیم که واگذاری این دو تیم یک الزامه و دل شیر می خواد ، کسی این کار رو بکنه). مرد میدانی، بسم الله.
شعار سال: مسعود سلطانی فر بعد از جلسه هماهنگی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس با حضور دژپسند وزیر اقتصاد گفت: بعد از سال‌ها انتظار، اصل ۴۴ قانون اساسی در فوتبال و ورزش ایران صورت اجرایی پیدا می‌کند و خوشحالم که این کار با مشارکت گسترده و موثر دولت، بخصوص وزارت اقتصاد و سازمان‌های خصوصی سازی و بورس و همکاری خوب مدیران عامل و هیات مدیره دو باشگاه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به جلسه موثر دو وزارت خانه برای نهایی شدن مراحل واگذاری دو باشگاه گفت: با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، سهم مردم در اداره فوتبال ایران به رسمیت شناخته می‌شود و از انحصار خارج شدن مالکیت این دو تیم، حتما منجر به افزایش کمیت و کیفیت دو باشگاه خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از روزی که مسئولیت ورزش را بر عهده گرفتم، برنامه مهم من و تیم مدیریتی همراهم، واگذاری استقلال و پرسپولیس و بهره وری مناسب از منابع مدیریتی و مالی کشور و مردم بود.

سلطانی فر درباره نتایج واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: ثمرات بسیاری از تصمیمات زیر بنایی تیم مدیریتی دولت تدبیر و امید از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را در آینده ورزش و فوتبال کشور خواهید دید و قطعا نگاه ما ملی و بلند مدت و مبتنی بر یک برنامه و درک صحیح از مشکلات ورزش و فوتبال کشور است و اجازه نخواهیم داد دور باطل مشکلات استقلال و پرسپولیس تکرار شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19 آذر ۱۳۹۹، کد خبر: 5091637، mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
سلطانی فر عزیز میتونی تا پایان دولت صبر کنی و هیچ مصاحبه ای هم انجام ندی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین