پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۹۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: مواد نفتی با اولین بارش وارد منابع سطحی و زیرزمینی در منطقه سرخون شهرستان اردل می‌شود، اما آلودگی هوای ناشی از حریق در منطقه میانکوه پس از بارش تا حد زیادی رفع شد.

شعار سال: شهرام احمدی با اشاره به حادثه شکستگی لوله نفت انتقال نفت مارون در منطقه میانکوه شهرستان اردل اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری برای جلوگیری از ورود نفت به منابع آب سطحی، زیرزمینی و خاک انجام اما بخشی از این آلودگی وارد منابع آبی و خاک در منطقه شد.

مدیر کل محیط ‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: از ساعات اولیه نفت جاری‌شده با مکنده‌ها جمع‌آوری و به تلمبه‌خانه منتقل و مسیر رودخانه فصلی گندمکار هم تا حدودی لایروبی شد اما مواد نفتی با اولین بارش وارد منابع سطحی و زیرزمینی می‌شود.

وی با بیان اینکه جابجایی خاک آلوده به نفت در این منطقه در حال انجام است، عنوان کرد: تا قبل از آغاز بارندگی دو روز گذشته حجمی از خاک آلوده از منطقه جابجا شد، اما نفت به لایه‌های زیرین نفوذ کرده و امکان جابه‌جایی تمام خاک‌های آلوده وجود ندارد.

احمدی تاکید کرد: تیم‌های کارشناسی محیط‌زیست از ساعات اولیه در منطقه میانکوه برای برآورد میزان خسارت وارده به محیط‌زیست حضور دارند، شرکت خطوط لوله نفت نیز باید از لحاظ علمی بررسی کند کند که نشت نفت تا چه شعاعی منطقه را آلوده کرده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار: 29 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:1022289، tabnak.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
اینکه این همه در زمینه های زیست محیطی داریم اهمال کاری میکنیم نشان از اینده به شدت غمگین و سهمگین برای ما داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
محیط زیست ایران خیلی وقته شرایط داغونی پیدا کرده و کسی حواسش به این مساله نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
آلودگی دیگه ایجاد شده و اثراتش چند وقت بعد تازه پیدا میشه متأسفانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین