پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۶۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
چنانچه کشور دارای شبکه‌ها نظارت فرابخشی برخوردار از ضمانت‌های اجرایی یا سامانه‌های تقویت رسانه‌های مستقل می‌بود، آیا مدیری جرات داشت که کذب گویی کند؟ برخی از مدیران تراز اول کشور، بحث واردات واکسن کرونا را به FATF مروبط می‌دانند و وزیر بهداشت، رسما می‌گوید، ارتباط مستقیم ندارد؟ چه کسی کذب گویی کرده است و هزینه تشویش اذهان عمومی در این خصوص باید چگونه مطالبه گری شود؟

شعار سال:سخنگوی دولت می‌گوید یکی از موانع خرید واکسن کرونا، قواعد FATF است که ایران آن را به‌طور کامل اجرا نمی‌کند. اما FATF اصلا نهادهایی را که در حوزه‌ دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند، دارای ریسک بالا نمی‌داند و اعلام کرده که اجرای FATF نباید در تجارت بشردوستانه خللی وارد کند.

رئیس بانک مرکزی هم چند روز پیش گفته بود: خرید واکسن کرونا بایستی از مسیر سازمان بهداشت جهانی انجام گیرد و تاکنون هر راهی برای پرداخت و انتقال ارز مورد نیاز، به خاطر تحریم آمریکا و ضرورت اخذ مجوز اوفک، با مانع مواجه شده است.

تعداد بازدید : 4


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
خداییش چرا به مردم ادرس غلط میدین؟ وجدان هاتون کجا رفته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
خدا لعنت کنه هرکسی رو که روی این خبر موج سواری سیاسی میکرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
باز حداقل دمشون گرم که راستش رو گفتن تا ردم اوج خباثت بعضی هارو بفهمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین