پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۷۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
متاسفانه صحنه‌های بدی را در کلیپ مشاهده می‌کنیم. صحنه‌هایی از عدول یک کارمند از اختیارات اداری خود. صحنه‌هایی که می‌تواند جنبه کیفری داشته باشند. اما این درگیری‌ها مربوط به شش سال قبل بوده و مربوط به زمان کارشناسی آقای فرماندار است و طرف مقابل هم خواهر زاده فرماندار فعلی نقده.

شعار سال:علی مصطفوی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با رسانه با اشاره به فیلمی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و طی آن فرماندار نقده دو شهروند را در دفتر خود محبوس و پس از تماس تلفنی با کارمندان حراست، به صورت این شهروندان سیلی زده و به آنها حمله می‌کند اظهار داشت: این فیلم در 6 سال گذشته اتفاق افتاده (1394)و وی در آن زمان کارشناس ثابت استانداری آذربایجان‌غربی بود و این اتفاق در ساختمان استانداری آذربایجان غربی رخ داده است.

وی افزوده است که، در آن زمان، مباحث خانوادگی و مالی میان خواهرزاده و فرماندار فعلی ( منوچهر شاکر) نقده رخ داد و هم اکنون نیز آشتی بین آنها برقرار است و رفت و آمد خانوادگی نیز با یکدیگر دارند.

با توجه به اینکه منتشر کننده این فیلم،فیلم را در زمانی که این کارشناس اسبق استانداری هم اکنون به سمت فرماندار نقده انتخاب شده، منتشر کرده  است، به نظر می رسد که انتشار این گونه فیلم‌ها می تواند با نیت و به منظور بر هم زدن جو مدیریتی استان و شهر نقده انجام شده  باشد.

تعداد بازدید : 75


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع مختلف

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
چرا باید این همه رسانه ای کنیم این موضوعات شخصی مردم رو؟ خدا رو خوش میاد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
اصلا نباید همین مقدار جریمه هم میشد چرا این همه همه چیز رو تابو میکنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
یعنی اگر بخوان یکی رو خراب کنن فیلم 6 سال پیش طرف رو هم رو میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
1
0
به قول دوستان اینا بخوان هرکسب رو خراب کنن یه فیلم از تو ارشیو میکشن بیرون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین