پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۱۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
دبیر انجمن تولیدکنندگان دی و مونوکلسیم فسفات گفت: کاهش فروش فسفات که به عنوان افزودنی دارویی واحد‌های دام و طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد، امسال ۹۰ درصد کم شده است.
شعار سال: محسن سعیدیان دبیر انجمن تولیدکنندگان دی و مونوکلسیم فسفات اظهار داشت: فروش انواع فسفات برای مصرف افزودنی دارویی واحد‌های دام و طیور کشور ۹۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
وی بیان کرد: کاهش جوجه ریزی که در ماه‌های گذشته به دلیل کمبود نهاده‌ها در واحد‌های مرغداری صورت گرفته بود، اثرات آن به فروش فسفات هم منتقل شد و اکنون میزان فروش این محصول به اندازه ۱۰ درصد مدت مشابه سال قبل رسیده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان دی و مونوکلسیم فسفات گفت: در ماه‌های گذشته با توجه به اینکه مرغداران می‌توانستند کمتر از ۳۰ تا ۴۰ درصد نهاده دامی خود را به قیمت مصوب تامین کنند و قیمت نهاده‌ها در بازار آزاد افزایش ۴ تا ۶ برابری نسبت به قیمت مصوب پیدا کرده بود، حدود ۴۰ درصد واحد‌های مرغداری کشور تعطیل بودند و جوجه ریزی نمی‌کردند یا با ظرفیت کمتر مشغول بودند.

محسن سعیدیان افزود: در شرایط فعلی دی و منوکلسیم فسفات به اندازه زیادی در انبار کارخانه‌های تولیدکنندگان داخلی ذخیره شده است و واردکنندگان نیز به دنبال دریافت مجوز واردات این محصول هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۳۷۴۰۶، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
کلا بازار نهاده های دامی قمر در عقربه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
امان از اين معضل نهاده هاي دامي كه در ايران تموم شدني نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین