پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۵۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور، مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی را که فاقد محکومیت قضایی است از عضویت در شورای مرکزی این حزب رد صلاحیت کرد. حسین کروبی فرزند آقای کروبی درباره‌ی این خبر گفت: کمیسیون ماده ۱۰ یک ماه پیش در نامه‌ای رسمی صلاحیت آقای کروبی که موسس و دبیرکل حزب بود را رد کرده است در حالی که هیچ حکم محکومیتی ندارد. قانون می‌گوید در صورتی که محکومیت امنیتی داشته باشد.

  شعار سال:کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور، مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی را که فاقد محکومیت قضایی است از عضویت در شورای مرکزی این حزب رد صلاحیت کرد.
 
حسین کروبی فرزند آقای کروبی درباره‌ی این خبر گفت: کمیسیون ماده ۱۰ یک ماه پیش در نامه‌ای رسمی صلاحیت آقای کروبی که موسس و دبیرکل حزب بود را رد کرده است در حالی که هیچ حکم محکومیتی ندارد. قانون می‌گوید در صورتی که محکومیت امنیتی داشته باشد.
 
او همچنین گفت: صلاحیت خودم، اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب و نیز رحیم ابوالحسنی که عضو شورای مرکزی است را هم رد صلاحیت کرده‌اند؛ به این بهانه‌که محکومیت امنیتی دارید در حالی که محکومیت ما سیاسی است.
 
حسین کروبی در پاسخ به این که آیا در مورد این ردصلاحیت‌ها به دیوان عدالت اداری اعتراض خواهند کرد، گفت: خیر. آقای کروبی و من که به دیوان شکایت نخواهیم کرد. از تصمیم آقای گرامی مقدم و آقای ابوالحسنی خبر ندارم.
 
او درباره‌ی تصمیم حزب در این باره گفت: کمیسیون ماده ۱۰ گفته که طی سه ماه باید دبیرکل جدید انتخاب شود و همچنین اعضای علی البدل با اعضای ردصلاحیت شده جایگزین شوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  انتخاب، تاریخ انتشار:  8 دی 1399  ، کدخبر: 592886،www.entekhab.ir  

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
خداییش معلوم هم بود که این ها دست به این کار میزنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
رد صلاحیتی که از ابتدا هم معلوم بود رخ میده و قط جنبه نمایشی داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
من فکر میکردم در کشورمون دیگه خبری از این ماده 10 نداشته باشیم که بخوان رد صلاحیت کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین