پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۷۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
سفیر انگلیس در روسیه به دلیل آنچه که «تدابیر محدود کننده غیرموجه لندن علیه شهروندان فدراسیون روسیه» عنوان شد؛ به وزارت امورخارجه این کشور احضار شد.

شعار سال: به نقل از بیانیه وزارت امور خارجه روسیه، «دبورا برونرت» سفیر انگلیس در مسکو روز چهارشنبه به وزارت امور خارجه روسیه احضار شد.

به سفیر انگلیس ابلاغ شد که در رابطه با تدابیر محدودکننده غیرموجه علیه شهروندان فدراسیون روسیه به بهانه شرکت انها در حادثه (مسمومیت ادعایی) الکسی ناوالنی، طرف روسی با استناد به اصل اقدام متقابل تصمیم گرفته است تا شمار اتباع انگلیسی که سفر آنها به روسیه منع می شود، افزایش یابد.  

سفیر انگلیس در مسکو احضار شد

در بیانیه گفته شده است: در این فهرست افرادی که در تشدید فعالیت های تحریمی علیه روسیه شرکت داشته اند، گنجانده شده اند.  

ناوالنی یکی از اصلی ترین منتقدان ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه است.  الکسی ناوالنی از داوطلبان شرکت برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ روسیه بود که به خاطر محکومیت قبلی از نامزدی در انتخابات منع شد.  

وی بیستم ماه اوت (سی ام مرداد) در بازگشت از سیبری به مسکو بیمار شد و پس از فرود اضطراری هواپیما به بیمارستانی در شهر تومسک سیبری منتقل شد و سپس به یک مرکز درمانی در برلین انتقال یافت، جایی که پزشکان در اوایل ماه جاری اعلام کردند نشانه هایی از مسمومیت وی با ماده سمی نوویچوک وجود دارد.

سازمان منع تسلیحات شیمیایی نیز با بررسی نمونه های گرفته شده از ناوالنی در یک مرکز درمانی ارتش آلمان در برلین اعلام کرده است که در مورد وی ماده سمی نوویچوک بکار گرفته شده است. روسیه این ادعای آلمان در مورد مسمومیت ناوالنی را رد کرده و آن را کاملا بی اساس خوانده است.

هفته گذشته ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در پاسخ به اظهارات وزیران خارجه فرانسه؛ آلمان و انگلیس در مورد تحریم روسیه در مساله مسمومیت ناوالنی فعال سیاسی مخالف دولت روسیه، موضع گیری ضد روسی این کشورها را غیر قابل قبول خواند و گفت که این اظهارات حاکی از بی میلی این کشورها برای توجه به واقعیت‌های بیان شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۶۷۴۱۳، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
انگلیسی ها در طول تاریخ ضربه های بزرگی به بشریت و مرز های کشور ها زدن الان این دیر اعلام کردن کرونا هم از جنایت های اون هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
انگلیسی ها در طول تاریخ ضربه های بزرگی به بشریت و مرز های کشور ها زدن الان این دیر اعلام کردن کرونا هم از جنایت های اون هاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین