پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۹۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
خاوازی وزیر جهادکشاورزی اعلام کرده است که هرچند کرونا مشکلاتی را در صادرات به وجود آورده، اما در کالا‌های کشاورزی شاهد رشد ۲۲ درصدی صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم. واقعا ایشان فکر می‌کنند که افزایش ۲۲ درصدی صادرات بخاطر عملکرد خودشان بوده یا بی ارزش شدن پول ملی و افزایش شکاف ریال-دلار و جذابیت صادرات؟
شعار سال: کاظم خاوازی عصر امروز در بدو ورود به بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خراسان شمالی در حوزه کشاورزی یکی از استان‌های بااهمیت است، زیرا بسیاری از محصولات کشاورزی در این استان کشت می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: شمالی استان چندضلعی در عرصه کشاورزی است که می‌توان به زارعت، باغات، دامپروری و بخش‌های مختلف اشاره کرد و بسیاری از بخش‌های کشاورزی همچون نوغانداری در این استان با اشتغال‌زایی فراوان پیشرو است.

وی افزود: یکی از نکات این استان ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب برای توسعه گیاهان دارویی است؛ هم‌چنین زیرساخت‌های آبیاری نوین در خراسان شمالی بسیار مورد تاکید است. البته خراسان شمالی از نظر گلخانه دارای عقب ماندگی‌هایی است که باید جبران شود.

خاوازی تصریح کرد: هرچند کرونا مشکلاتی را به وجود آورده، اما کالا‌های کشاورزی صادراتی از نظر وزن و قیمت ۲۰ تا ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ضرورت خوداتکایی کشور در تولید روغن اظهار کرد: کشت دانه‌های روغنی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است که هم اینک در این استان نیز کشت محصول کاملینا آغاز شده است که توسعه آن می‌تواند در خودکفایی روغن بسیار تأثیرگذار باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۰۹۰۲۷، mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
این اقا هم سلطان دادن امار های چپکی به نفع خودش هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
قیمت دلار در ایران واقعا داره رو به کهشکانی شدن میره اگر ترامپ موندنی باشه بدترم میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین