پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۲۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه باید از ظرفیت معدن به خوبی استفاده شود، گفت: ۹۰ درصد سرب کشور در استان زنجان تولید می‌شود.
شعار سال: ناصر فغفوری با بیان اینکه بخش معدن ظرفیتی بسیار مهم برای تولید و اشتغال است، اظهار کرد: ۹۰ درصد سرب و ۷۵ درصد روی کشور در استان زنجان تولید می‌شود و این برای استان بسیار خوب است.  

وی اظهار کرد: طی سال جاری بیش از ۴۶۳ هزار تن ماده معدنی از معادن رو باز و ۶۳ هزار تن هم از معادن زیر زمینی استان استخراج شده است.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه این استان ۳۴۲ معدن دارد، تاکید کرد: از این تعداد ۸۲ مورد معدن فلزی و ۲۶۰ مورد نیز معدن غیرفلزی است.

فغفوری با بیان اینکه ذخیره قطعی این معادن در استان زنجان بیش از ۸۶۳ میلیون تن می‌باشد، گفت: استخراج اسمی سالیانه این معادن ۱۴ میلیون تن است.

وی استخراج واقعی معادن را هفت میلیون تن اعلام کرد و یادآور شد: با تلاش‌های انجام گرفته معادن پالایش شده و معدن به صورت بلاتکلیف وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه بخش معدن در اقتصاد استان زنجان نقش بسیار موثری دارد، گفت: بخش معدن در اشتغال استان هم تاثیر گذار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار: 11 دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۵۲۱۲۹، me-metals.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
بايد هم زنجان و محيط زيستش رو رو به افول ببينيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
استفاده درست و بجا از این منابع موجب توسعه این استان خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین