پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۳۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
مقامات ارمنستان، از ورود نیرو‌های آذربایجان به روستای مرزی شورنوخ خبر دادند.
شعار سال: هاکوک ارشکیان، رئیس دهکده مرزی ارمنستان، شورنوخ در استان سیونیک گفت که ارتش آذربایجان روز شنبه وارد این دهکده شد.

نمایندگان قبلی نیرو‌های آذربایجانی گفته بودند که بخشی از روستای شورنوخ به آذربایجان منتقل شد و ساکنان تعدادی از خانه‌ها باید آن‌ها را ظرف ۲۴ ساعت ترک کنند. گزارش‌های رسیده حاکی از این است که اهالی روستا در اعتراض به انفعال مقامات ارمنستان در این مورد، برای چند ساعت بزرگراه گوریس به کاپان را مسدود کردند. بعداً، ارشکیان به خبرگزاری گفت که ساکنان ۱۲ خانه "مورد اختلاف"، با وساطت طرف روسی، باید حداقل تا ۲-۳ ژانویه در شورنوخ اقامت داشته باشند.

ارشکیان به طور زنده در فیس بوک گفت: "همه چیز به پایان رسیده است. آذربایجانی‌ها وارد روستا شدند، پست مرزی را تجهیز کردند و تا ۵ ژانویه وقت دادند. "

وی افزود که هنگام تعیین مرز، نقشه‌های ستاد کل شوروی ۱۹۴۲ مبنای اصلی قرار می‌گیرد. ارشکیان گفت: "من این نقشه‌ها را نیز دارم و در آنجا مرز از کنار روستا عبور می‌کند. " وی خاطرنشان کرد که مسئله شورنوخ باید موضوع مذاکرات باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۳۵۹۱۵۷، www.ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
حالا درسته ارمني ها تو جنگ كم اوردن يا هرچي اذربايجاني ها هم نبايد در اين موضوع پروگري كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
اذربايجاني ها تا ارمنستان رو نگيرن اروم نميگيگيرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
نبايد ايران بذاره كه اذربايجان از حق خودش تعدي بكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین