پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۷۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
به نظر می‌رسد هیچ اراده‌ای در مجموعه وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی وجود ندارد.
شعار سال: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مدتهاست که بلاتکلیف است و با سرپرست اداره می‌شود. بهمن ماه سال گذشته بود که دوره ریاست محمود صیدانلو بر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به پایان رسید و وزارت ورزش و جوانان مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان را به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرد.

بعد از گذشت ۷ ماه از حضور ناظمی در این پست و با وجود گذشتن از مهلت قانونی حضور ۶ ماهه دوران سرپرستی وی، وزارت ورزش و جوانان با توجه به ثبت نام ناظمی برای انتخابات این فدراسیون و استعفای وی از سرپرستی، در ۲۳ شهریور ماه شهزاد کیانی دبیر فدراسیون را به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرد و در حالیکه پیش بینی می‌شد با برگزاری انتخابات این فدراسیون، شاهد پایان دوران بلاتکلیفی و مشخص شدن رئیس جدید باشیم، اما در اقدامی غیرمنتظره وزارت ورزش و جوانان در ۲۹ آذرماه سومین انتصاب خود را در سمت سرپرستی این فدراسیون انجام داد و محمدرضا مقصودلو رئیس سابق فدراسیون کبدی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب کرد تا مشخص شود در این فدراسیون حالا حالا‌ها خبری از برگزاری انتخابات و مشخص شدن رئیس نیست و این فدراسیون قرار است تا اطلاع ثانوی با سرپرست اداره شود!

علی نژاد ماون وزیر ورزش درباره چرایی انتصاب سه باره سرپرست در این فدراسیون می‌گوید: مازیار ناظمی اولین سرپرست بود که برای ریاست ثبت نام کرد. دومین سرپرست هم به دلیل مشکلات شخصی استعفا داد و در نهایت سومین سرپرست را منصوب کردیم.

*کاندیدا‌ها به خط می‌شوند

با ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان ثبت نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از سه شنبه ۴ شهریورماه تا ۱۹ شهریور ۹۹ انجام شد و در مهلت مقرر ۱۲ نفر متقاضی برای احراز پست ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند.

اسامی کاندیدا‌های ثبت نامی به این شرح است: ۱. جواد برات، ۲. عزیزه تراز، ۳. مهدی دستگردی، ۴. حجت‌اله سلگی، ۵. محمود  صیدانلو، ۶. رضا طاهری‌آلاشتی، ۷. محمد فراهانی، ۸. ندا مطلبی، ۹. مازیار ناظمی، ۱۰. رامین وطن دوست، ۱۱. حسین هاشمی‌فرد، ۱۲. مهران همتیان

بعد از انجام فرآیند ثبت نام اسامی و مدارک افراد ثبت‌نام شده به وزارت ورزش و جوانان تحویل شد و پس از بررسی صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان، اسامی افراد حائز شرایط به‌صورت رسمی اعلام می‌شود.

در میان کاندیدا‌های ثبت نامی حضور مازیار ناظمی سرپرست سابق فدراسیون و محمود صیدانلو رئیس سابق این فدراسیون که صحبت‌هایی درباره بازنشستگی وی به گوش می‌رسد، جالب توجه بود.

بعد از پایان فرآیند ثبت نام انتظار می‌رفت که ظرف گذشت چند هفته با بررسی صلاحیت‌ها و دریافت استعلام‌ها از نهاد‌های مربوطه تاریخ برگزاری انتخابات مشخص شود، اما تا به امروز هیچ خبری از برگزاری انتخابات نیست و تنها اقدام وزارت ورزش در این زمینه تعویض سرپرست بوده!

مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به چرایی این اتفاق در پاسخی سیاستمدارانه می‌گوید: منتظر تایید صلاحیت‌های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم و تلاش می‌کنیم قبل از پایان سال انتخابات را اجرایی کنیم.

*تعویق انتخابات تا سال بعد؟

معاون وزیر ورزش در حالی از برگزاری انتخابات تا پایان سال می‌گوید که ظاهرا هیچ اراده‌ای در مجموعه وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی وجود ندارد. برخلاف ادعا‌های موجود مبنی بر انتظار برای تائید صلاحیت کاندیداها، گفته می‌شود جواب استعلام‌ها آمده و ظاهرا ۴ کاندیدا برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شده اند، اما در میان آن‌ها نامی از گزینه موردنظر وزارت ورزش و جوانان نیست.

ظاهرا بعد از حرف و حدیث‌هایی که درباره اعطای امتیاز موتور‌های سنگین در این فدراسیون پیش آمد و حتی پای محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و معاون وقت وزیر وسط کشیده شد، روند تایید صلاحیت یکی از کاندیدا‌ها با، اما و اگر مواجه شده. کاندیدایی که البته منتسب به وزارت ورزش و جوانان است و مجموعه وزارت برای ریاست وی تمایل دارد.

از همین رو با توجه به شرایط موجود وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد در صورت عدم تایید صلاحیت کاندیدای موردنظر تا موعد انتخابات را تا سال آینده به تعویق بیندازد. اتفاقی که سبب باطل شدن ثبت نام قبلی خواهد شد و فرایند ثبت نام و تایید صلاحیت‌ها باید دوباره از ابتدا طی شود. با این راهکار ماجرای عدم تایید صلاحیت گزینه فوق نیز به بایگانی سپرده می‌شود. به این ترتیب به نظر می‌رسد که فعلا از برگزاری انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خبری نیست و بلاتکلیفی این فدراسیون تا سال آینده ادامه خواهد یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دانا، تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۹۴۷۲۴، dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
يعني فدراسيون اتوموبيلراني مون هم نبايد رنگ و روي ارامش رو به خودش ببينه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
خیلی‌ از ورزش های پر طرفدار جوان پسند ما مورد بی توجهی مسولین هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
انتخابات فدراسيون ها هميشه با رانت و ويژه خواري هاي زيادي روبرو بوده و هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین