پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۳۲۱۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
رئیس مجلس: در سال ۹۹ بیش از ۹ میلیارد دلار برای ارز ۴۲۰۰ تومانی هزینه شد تا کالا‌های اساسی ارزان به مردم برسد، این پول هزینه شد، حالا مردم قضاوت کنند که آیا در کالا‌های اساسی ارزانی دیدند؟ یا روز به روز شاهد گرانی‌های لجام گسیخته بودند؟ در این شرایط آیا مجلس باید اجازه دهد این فرایند غلط ادامه یابد یا آن را اصلاح کند؟ مجلس قطعا دست دلالان را قطع خواهد کرد.
شعار سال:محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: مردم این استان باصفا، شجاع، اهل قناعت هستند، مردمی که همیشه به محبت اهل بیت بودن خود افتخار کردند که این را در طول تاریخ به اثبات رساندند، خدمت به چنین مردمی توفیق است.

رئیس مجلس: در سال ۹۹ بیش از ۹ میلیارد دلار برای ارز ۴۲۰۰ تومانی هزینه شد تا کالا‌های اساسی ارزان به مردم برسد، این پول هزینه شد، حالا مردم قضاوت کنند که آیا در کالا‌های اساسی ارزانی دیدند؟ یا روز به روز شاهد گرانی‌های لجام گسیخته بودند؟
 
مجلس قطعا دست دلالان را قطع میکند

در این شرایط آیا مجلس باید اجازه دهد این فرایند غلط ادامه یابد یا آن را اصلاح کند؟ مجلس قطعا دست دلالان و را قطع خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم در همه سطوح به مسئولین بی اعتماد شدند که باید تحول ایجاد کرد. کسری بودجه یعنی تورم، گرانی و دولت دست در جیب مردم کند تا هزینه خود را برآورد کند اگر به دنبال اصلاح هستیم باید ساختار بودجه اصلاح شود.

وی تصریح کرد: در اصلاح ساختار بودجه نباید کسری تراز عملیاتی وجود داشته باشد و اگر کسری است با شجاعت این کسری اعلام شود و نشان دهیم کسری وجود دارد نه اینکه درآمد‌هایی را پیش بینی کنیم که آن درآمد‌ها بتواند خسارت‌های بیشتری وارد کند.

رییس مجلس یازدهم در بخش دیگری از سخنان خود سوء مدیریت و دیوانسالاری در تصمیم‌گیری و اجرا را از نقاط آسیب‌پذیر کشور دانست و گفت: این ۲ معضل فرصت‌های ما را از بین می‌برد در همین راستا مجلس شورای اسلامی مصمم است با نظارت خود و از سوی دیگر قانونگذاری در مسیر حذف قوانین مزاحم این معضلات را از میان بردارد و بستر را برای خدمات‌رسانی به مردم تسهیل کند.
 
هدف سفر‌های استانی

قالیباف، هدف سفر‌های استانی خود را کمک به دولتمردان برای رفع مشکلات موجود در راستای خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: به دنبال مچ‌گیری در این نظارت‌ها نیستم و از آنجا که سابقه اجرایی دارم خود را با تمام وجود مکلف به کمک به مدیران اجرایی می‌دانم.

وی کشور را نیازمند به مدیران قوی، شجاع و امین دانست و افزود: برخی نظارت‌ها به گونه‌ای است که نه تنها مانع از شکل‌گیری تخلف نمی‌شود بلکه شجاعت را از مدیران توانمند می‌گیرد که این موضوع یک آسیب جدی در هر بخشی از قوا است.

محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه ۱۷ دی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد که در نخستین روز از سفر خود به صورت هوایی به شهرستان‌های اردل، لردگان، خانمیرزا، بروجن و بن سفر کرد و از طرح‌های صنعتی، آبرسانی، راهسازی و زیرساختی استان بازدید و نظارت میدانی کرد و در روز دوم پس از ادای احترام به شهیدان این استان در گلزار شهدای شهرکرد با امام جمعه شهرکرد و جمعی از روحانیون استان دیدار کرد و پس از سفر هوایی به کوهرنگ در جلسه جمع‌بندی سفر حاضر شد.

تعداد بازدید : 3

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فریاد جنوب، تاریخ انتشار: ۱۹ دی۱۳۹۹، کدخبر: faryadejonoob.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
این ارزی که اقای جهانگیری هم پیشنهادش رو داده بود کشور رو با هزاران چالش روبرو کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین