پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۷۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس توافق با وزیر صمت؛ تا ۲۰ روز آینده اقدامات مربوط به تخصیص ارز برای ثبت سفارش عملیاتی می‌شود.
شعار سال: آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز (دوشنبه) در حاشیه جلسه این کمیسیون با وزیر صمت افزود: در این جلسه درخصوص قوانین و مقررات بخش بازرگانی داخلی و بازرگانی خارجی و صادرات به توافقات مشترکی با وزیر صمت رسیدیم که در جهت تسهیل در امور صادرات و واردات راهگشاست.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همچنین براساس نتایج جلسات متعددی که با وزارت صمت داشتیم؛ قرار شد؛ تا پایان سال رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ کشور که مقصد صادراتی ما را تشکیل می‌دهند و حدود ۹۰ درصد از صادرات ما به این کشورهاست، مستقر و فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

آقای پورابراهیمی همچنین در خصوص تامین کالا‌های اساسی افزود: با اتخاذ تصمیماتی که اخیرا از سوی وزارت صمت گرفته شده و در جلسات مختلفی که با وزیر و مسئولان این وزارتخانه داشتیم؛ تامین کالا‌های اساسی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی ایران در این کمیسیون خبر داد و گفت: پس از بررسی جزییات این طرح و تصویب نهایی در کمیسیون؛ طرح مزبور در صحن علنی مطرح خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: با تصویب این طرح؛ ظرفیت‌های بسیار خوبی برای دولت در جهت ارتقای بخش خصوصی و همچنین حرکت به سمت توسعه کشور ایجاد خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۱۹۸۷۸، www.iribnews.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین