پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۲۲۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
شاید آنچه که کلیپ ضمیمه متن می‌بینید، ایده ال فروشگاه‌های زنجیره‌ای باشد، اما داستان در عمل چیز دیگری است. برخی از این فروشگاه‌ها به انواع شیوه‌های کثیف، اقدام به کلاهبرداری و سو استفاده از مشتریان می‌کنند. سو استفاده‌هایی که مهمترین علل وقوع آن را باید در ضعف اطلاع رسانی و نظارت‌های ضعیف و غیر موثر نهاد‌های متولی دانست. هر چند مقصود و منظور ما، همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیست، اما مواظب جیب‌های خودتان در زمان خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای باشید.

شعار سال: شاید آنچه که کلیپ ضمیمه متن می بینید، ایده ال فروشگاه های زنجیره ای باشد، اما داستان در عمل چیز دیگری است. برخی از این فروشگاه ها به انواع شیوه های کثیف، اقدام به کلاهبرداری و سو استفاده از مشتریان می کنند. سو استفاده هایی که مهمترین علل وقوع آن را باید در ضعف اطلاع رسانی و نظارت های ضعیف و غیر موثر نهادهای متولی دانست. هر چند مقصود و منظور ما ، همه فروشگاه های زنجیره ای نیست، اما مواظب جیب های خودتان در زمان خرید از فروشگاه های زنجیره ای باشید.

تعداد بازدید : 26
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
فروشگاه های زنجیره ای در ایران باید به این تخلفات خودشون پایان بدن واقعا مردم تو این وضعیت اقتصادی گناه دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین