پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۰۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
رئیس کمیسیون کشاورزی ضمن ابراز نگرانی نسبت به واردات محصولات تراریخته گفت: قانون ایمنی زیستی توسط کمیته ایمنی زیستی کمیسیون کشاورزی مورد بازنگری صورت می‌گیرد.
شعار سال: سیدجواد ساداتی‌نژاد ضمن ابراز نگرانی از واردات محصولات تراریخته به کشور اظهار داشت: با وجود این دغدغه و نگرانی ناشی از واردات محصولات ترارخته کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه کمیته ایمنی زیستی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بر اساس این دغدغه و نگرانی موارد را در دستور کار قرار داده است، افزود: مقرر شده است این کمیته بازنگری در قانون ایمنی زیستی را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز داشت: بر اساس این دیدار مقرر شد مدیریت حدود نیمی از دریاچه نمک به شهرستان آران و بیدگل واگذار شود در حالی که پیش از این مدیریت کل دریاچه نمک تحت نظر اداره صنعت، معدن و تجارت قم بود.

وی ضمن تأکید بر الزام سایپا کاشان به انجام مسئولیت اجتماعی خود و تبدیل شدن به معین اقتصادی روستا‌های بخش مرکزی کاشان گفت: مقرر شد تفویض برخی اختیارات به رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان در راستای تمرکززدایی، کاهش بروکراسی و تردد بین شهرستان کاشان و مرکز استان صورت پذیرد.

ساداتی‌نژاد ضمن اشاره به افتتاح بیمارستان ثامن‌الحج (ع)، فاز اول بیمارستان امام حسن (علیه‌السلام) و سلامتکده طب سنتی تا پایان بهمن ماه تصریح کرد: فاز دوم بیمارستان امام حسن (ع) نیز مقرر شده است تا پایان مردادماه در اختیار مردم شهرستان آران و بیدگل قرار می‌گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۴۳۴۳۸۰، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
وقتي حرف از توليد محصولات تراريخخته ميشه موج اعتراض ها به اين مسئول راه ميفته بعد همون معترض از خدا بي خبر مياد واردات رو در اين زمينه اغاز ميكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
سلامت غذايي مردم ايران واقعا تحت شعاع قرار گرفته و الان مواد تراريخته داره باب ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین