پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۹۵۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: قطعاً المپین‌های ما در رینگ فرانسه حضور نخواهند داشت اما تلاش می‌کنیم تا سیدشاهین موسوی و دانیال شه‌بخش را با خود به پاریس ببریم.

شعار سال: علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان پیرامون حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی این تیم اظهار داشت: در جلسه‌ای که پیش از این بازدید با مسعود سلطانی‌فر داشتیم، وی از برنامه‌های ما خوشش آمد و ترغیب شد تا به اردوی تیم ملی سری بزند. وزیر ورزش برای مشاهده تمرینات بوکسورها و مسابقات استانی به اردوی ما آمد، در شرایطی که بچه‌ها تحت‌فشار تمرینات هم بودند باز رقابت خوبی برگزار شد.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: وزیر ورزش و جوانان در پایان بازدید با بوکسور‌ها نیز گفتگو داشت و بچه‌ها از دغدغه‌های‌شان به وزیر گفتند. نگرانی بوکسور‌های تیم ملی از بابت حمایت‌ها ورسیدگی‌ها در آستانه المپیک توکیوست و قرار هم بر این شد که از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به بوکس صورت بگیرد.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره آغاز دور جدید اردو‌های بوکسور‌ها عنوان کرد: از روز ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه فاز جدید اردویی تیم ملی بوکس آغاز شده و بوکسور‌های سوری نیز از امروز به اردوی ما اضافه خواهند شد. سوریه از قدرت‌های عربی بوکس آسیاست و ما هم از این ظرفیت اردوی مشترک برای آمادگی بیش‌تر استفاده خواهیم کرد.

او خاطرنشان کرد: البته این به معنای قناعت ما نیست و قطعاً برای کسب نتایج خوب به برگزاری اردو‌های مشترک بیش‌تر با حضور تیم‌هایی هم‌چون قزاقستان، کوبا، ازبکستان و ایتالیا هم نیاز داریم.

علیرضا استکی در مورد تورنمنت بوکس فرانسه و نحوه اعزام المپین‌های بوکس ایران بیان داشت: قطعاً المپین‌های ما در رینگ فرانسه حضور نخواهند داشت اما تلاش می‌کنیم تا سیدشاهین موسوی و دانیال شه‌بخش را با خود به پاریس ببریم که بتوانند مبارزات تدارکاتی را با بازنده‌های این مسابقات برای مرور فنون و افزایش آمادگی تاکتیکی اجرا کنند.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: سعی می‌کنیم در این مسابقات که هم حکم انتخابی المپیک توکیو و هم قهرمانی جهانی را دارد از افرادی استفاده کنیم که شانس مدال دارند و یا جوان هستند و برای آینده‌نگری باید تجربه بین‌المللی کسب کنند. برنامه داریم تا حداکثر در 6 وزن بوکسورهای خود را مهیای رقابت کنیم و قطعاً در این تورنمنت حضور خواهیم یافت.

استکی در خصوص شرایط احسان روزبهانی و شایعه‌های عدم حضورش در این تورنمنت تصریح کرد: در شرایطی که تیم ملی بوکس ما میانگین سنی بین ۲۱ تا ۲۳ سال را دارد و المپین‌های فعلی‌مان متولد اواخر دهه ۷۰ هستند، احسان با تلاش و کوشش بسیار توانسته خودش را اثبات کند و اردونشین تیم ملی بوکس باشد. روزبهانی نشان داده دود از کنده بلند می‌شود و اگر با تمرکز بیش‌تر و تلاش بهتر در اردو‌ها حاضر شود، ان‌شالله سومین المپیک‌اش را هم تجربه خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس نهایتاً درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر این رشته المپیکی تاکید کرد: لیگ برتر بوکس برگزار خواهد شد، چراکه پیگیری مسابقات لیگ با کیفیت و کمیت بیش‌تر تیم‌ها به ارتقای تیم ملی کمک می‌کند و عواید مالی هم برای بوکسور‌ها خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری راه دانا، تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۹۷۰۶۵، www.dana.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین