پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۴۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
نمی‌دانم چقدر می شود روی نتیجه نهایی برخورد با رفتار ضدقانون و خلافکارانه عنابستانی که به صورت سرباز راهور سیلی زد، حساب باز کرد اما امیدوارم این تلنگر کوتاه به رؤیت کسانی که در مقام بررسی و صدور حکم نهایی هستند، برسد:
شعار سال:
 
آقایان!
 
قطعاً اطلاع دارید بسیاری از کودکان و نوجوانان کلیپ اظهارات سرباز اکبری و شاهدان را روی گوشی خود یا پدر و مادرشان دیده اند. لطفاً طوری حکم صادر کنید که وقتی معلمان این کشور یا پدر و مادر‌ها می‌خواهند به فرزندان خود اهمیت قانونمداری را بیاموزند بگویند؛ "یک روز یک نماینده مجلس که می‌خواست بدون مجوز و با قلدری وارد خط ویژه شود، با تذکر یک سرباز ساده مواجه می‌شود، اما «قانون پشت سرباز ایستاد» بچه‌ها! هیچ کسی بالاتر از قانون نیست و همه ما در برابر قانون مساوی هستیم، حتی نمایندگان مجلس. "

کمک کنید تا از این رخداد تلخ، یک درس و خاطره آموزشی خلق شود تا آموزگاران و دبیران این سرزمین بتوانند یک شاهد مثال وطنی برای تشویق دانش‌آموزان به رعایت قانون بیاورند.

مدارس ما در آموزش مفاهیم ارزشی و اخلاقی دچار تورم محتوا و تلنباری مفاهیم شده‌اند به این معنی که برخی تصور می‌کنند هرچه بیشتر درباره آموزه‌های اخلاقی و ارزشی حرف بزنند، بچه‌ها اخلاقی‌تر بار می‌آیند در حالی که اشاعه اخلاق و مفاهیم ارزشی نه تنها با سخنرانی و کتاب درسی حاصل نمی‌شود‌ای بسا دلزدگی هم ایجاد کند.

آموزش مفاهیم بلندی همچون قانون‌مداری، مسولیت شناسی و احترام به دیگران با لفاظی و سخنرانی آموخته نمی‌شود بلکه با مشاهدات عینی و رفتار اخلاقی حاصل می‌شود.

آقایان!
موضوع سیلیِ قانون‌گذار به صورت مأمور اجرای قانون نباید با چهار تا مصاحبه نمایشی رفع‌و‌رجوع شود. باور کنید امید و اعتماد مردم به بهبود شرایط از دل همین اتفاقات ساده زنده می‌شود.

از جنبه تربیتی این تخلف زشت و قلدرمآبانه به سادگی رد نشوید، لطفاً.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسکان‌نیوز، تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۳۳۴۱، www.eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین