پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
سید علی مجتهدزاده گفت: آقای اکبری و یا نیروی انتظامی نمی‌تواند بروند و رضایت دهند. جرم غیر قابل گذشت است و باید رسیدگی شود. اما در کل دروغ گفتن، جرم جدایی نیست و از عوامل مشدده است.
شعار سال: سیدعلی مجتهدزاده، وکیل پایه یک دادگستری، در خصوص بیانیه آقای عنابستانی، نماینده سبزوار و مشخص شدنِ دروغ ایشان در مورد انکار سیلی زدن به سرباز پلیس راهور گفت: متأسفانه در قانون ما دروغ جرم انگاری نشده است، مگر در موارد خاصی مثل شهادت، اما از عوامل مشدده است تا تخفیف به آن تعلق نگیرد چراکه برای گمراه کردن اذهان عمومی‌گفته شده است.

وی در ادامه گفت: از خوش شانسیِ این آقایان است که دروغ در قانون ما جرم انگاری نشده، اما از مواردی است که کیفیت مخففه به آن تعلق نگیرد و علاوه براین عمل آقای عنابستانی تمرد از جرایمی نیست که قابل گذشت باشد؛ یعنی آقای اکبری و یا نیروی انتظامی نمی‌تواند بروند و رضایت دهند. جرم غیر قابل گذشت است و باید رسیدگی شود. اما در کل دروغ گفتن، جرم جدایی نیست و از عوامل مشدده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مدارا، تاریخ انتشار ۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۵۱۶۸۲، modara.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین