پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
شریعتمداری انتصابات بر مبنای فامیل سالاری را به تبعیت از روحانی در بنگاه‌های اقتصادی تحت پوشش نهادینه کرد!

شعار سال:در ۱۲ آبان سال ۹۹ طی نامه ای رسمی از سوی تاپیکو( شرکت زیر مجموعه شستا)  به شرکت سرمایه گذاری صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، آقای مخدومی مدیرعامل تایپکو از علامه راد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع نفت و گاز و  پتروشیمی خواسته که آقای محمد حضرتی با مطالعه سوابق به عنوان مشاور حقوقی این شرکت استخدام شود.

محمد حضرتی پسر الیاس حضرتی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی است که اتفاقاً داماد آقای محمود ملكوتي خواه عضو موظف هيات مديره «شستا» هم است.

در ادامه و از ابتدای آذر ۹۹ و طی قرارداد موقت شماره ۰۰۰۸۹ آقای محمد حضرتی به جمع خانواده شرکت سرمایه گذاری صنایع نفت و گاز و  پتروشیمی به عنوان مشاور امور حقوق بین الملل اضافه می شود به این ترتیب یک آقازاده دیگر با رانت پدر همسر خود آقای ملکوتی‌خواه مشاور می‌شود و بر سر سفره انقلاب می‌نشیند.

همچنین برادر خانم آقای الیاس حضرتی نیز با ۶۷ سال سن که بازنشسته می باشد، با تحصیلات امور فرهنگی و جغرافیا به عضویت هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در آمده است.

از سوی دیگر داماد مشاور وزیر رفاه (داماد آقای فیاض زاهد) به عنوان معاون فروش و بازاریابی شرکت سیمان خزر منصوب شده است.

با نگاهی به این انتصابات به نظر میرسد داعیه شفافیت و مبارزه با رانت خواهی در مجموعه وزارت رفاه و شرکت شستا شعاری بیش نیست و این سوال را باید از وزیر رفاه پرسید که این اقدامات شبه انگیز چه معنایی دارد؟! شاید هم در مجموعه وزارت رفاه این ضرب المثل. جاری است که ( داماد، فامیل محسوب نمیشود).


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین