پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان اعتقاد دارد تمرکززدایی و توسعه متوازن از دستاور‌های تحقق طرح آمایش سرزمین در سراسر کشور خواهد بود.
شعار سال: جلیل مختار در خصوص اهمیت اجرایی شدن طرح آمایش سرزمین در سراسر کشور، گفت: بدون شک برنامه ریزی مناسب ملی، استانی و شهرستانی از بروز ناهماهنگی‌ها در اجرای پروژه‌های مختلف جلوگیری می‌کند که این امر به نوعی مانع اتلاف منابع نیز خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین باید اذعان کرد تمرکززدایی و توسعه متوازن نیز از دیگر دستاور‌های تحقق طرح آمایش سرزمین در سراسر کشور خواهد شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی منسجم در بخش‌های مختلف سبب یکپارچه سازی امور در کشور می‌شود، ادامه داد: بنابراین تدوین آمایش سرزمین می‌تواند سبب بهره مندی مناسب از ظرفیت‌های استان‌ها شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عنوان مثال مناطق جنوبی کشور دارای ظرفیت‌های خوب در حوزه انرژی و کشاورزی هستند، از این رو چنین استعداد‌هایی باید در ماموریت‌های آمایش سرزمین مورد توجه قرار بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد برای دستیابی به توسعه متوازن در مناطق مختلف کشور، باید همه متغییر‌ها در یک راستا رشد کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تریبون، تاریخ انتشار:۱۴بهمن ۱۳۹۹، iran۳bn.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
استان خوزستان در ايران واقعا در زمينه هاي اقتصادي و معيشتي براي مردم خودش داره كم ميذاره و مردم به شدت گله مندند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین