پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۴
وزیر دفاع جمهوری اسلامی، به دعوت مقامات هندی به این کشور سفر کرد.
شعار سال: امیر سرتیپ حاتمی، با دعوت رسمی وزیر دفاع هند با هدف توسعه مناسبات سیاسی، امنیتی و دفاعی به این کشور سفر می‌کند.

وی در این سفر علاوه بر ملاقات با همتای خود و سایر مقامات این کشود، در اجلاس وزاری دفاع کشور‌های حاشیه اقیانوس هند سخنرانی خواهد کرد.

همچنین وزیر دفاع کشورمان در افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات هوایی در شهر "بنگ لور" شرکت خواهد کرد.

وزیر دفاع کشورمان در این سفر علاوه بر ملاقات با همتای خود و سایر مقامات بلندپایه سیاسی و نظامی این کشور، در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های حاشیه اقیانوس هند سخنرانی خواهد کرد.

امیر حاتمی در جمع خبرنگاران گفت: کشور‌های هند و ایران در منطقه مهم هستند و در طول سالیان طولانی این دو کشور دارای روابط با ثبات بودند.

وی با بیان اینکه بین ایران و هند با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی و اشتراک بین اللملی همکاری‌های خوبی برقرار بوده است گفت: ارتباط دو کشور به دلیل دارا بودن سواحل طولانی هند و نیز به دلیل موقعیت راهبردی ایران علی الخصوص در خلیج فارس، تنگه هرمز و در حاشیه اقیانوس هند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: ارتباط اقیانوس هند با راهگذر جنوب به شمال و اتصال به کشور‌های آسیای میانه و قفقاز زمینه‌هایی است که می‌طلبد روابط توسعه یافته تری را دنبال نماییم.

گفتنی است؛ تحریم تسلیحاتی کشورمان از مهرماه امسال رفع شد و جمهوری اسلامی رسما می‌تواند نسبت به خرید و فروش تسلیحات اقدام کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از برنا، تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۱۳۰۸۱۱، www.borna.news

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۷۶۵۲۱۲۰، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
ايران بايد بيشتر از هميشه هواي همسايه هاي خودش رو در زمينه دفاعي و اقتصادي داشته باشه تا تنها نمونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین