پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع کشور ماداگاسکار دیدار کرد.
شعار سال: امیر سرتیپ حاتمی در ادامه حضور در اجلاس وزرای دفاع اتحادیه کشور‌های حاشیه اقیانوس هند با وزیر دفاع کشور ماداگاسکار دیدار و گفتگو کرد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این دیدار به روابط خوب دو کشور ایران و ماداگاسکار اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران و ماداگاسکار اشتراکات زیادی دارند و می‌توانند به توسعه روابط در حوزه‌های مختلف بیاندیشند و این از آن جهت است که ماداگاسکار و کشور‌های آفریقای جنوبی از جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردارند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران موقعیت دو کشور ایران و ماداگاسکار را در اقیانوس هند و دو قاره آسیا و آفریقا، مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: امیدواریم که روابط دو کشور در همه حوزه‌ها به خصوص حوزه نظامی تقویت شود.

امیر حاتمی بیان کرد: متاسفانه منطقه غرب آسیا با تروریسم و ناامنی‌های بی شماری مواجه است و مداخلات خارجی و دخالت قدرت‌های استکباری عامل اصلی آن محسوب می‌شود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این دیدار مساعدت گارد ساحلی و دولت ماداگاسکار را در حل مشکل ماهیگیران ایرانی که در آب‌های پیرامونی ماداگاسکار گرفتار دزدان دریایی می‌شوند، خواستار شد.

در این دیدار مقرر شد این موضوعات و سایر علاقمندی‌های طرفین در خصوص توسعه همکاری‌های فیمابین به صورت جدی پیگیری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مهر، تاریخ انتشار:۱۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۵۱۳۹۰۵۴، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
دزدان دریایی قرار نیست ماجراش ختم بشه و همچنان دارن تاریخ ساز میشن در دنیا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین