پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کارخانه تولید تبلت ایرانی با قابلیت کنترل آن از سوی والدین در مراغه افتتاح شد.
شعار سال: مدیرعامل گروه تولیدی صنایع دیجیتال «سپهبد» روز جمعه در آیین بهره‌برداری از این خط تولید گفت: این کارخانه تولید تجهیزات هوشمند بر مبنای یک دانش بومی در مراغه ایجاد شد و همچون بسیاری دیگر از کارخانه‌هایی که سخت‌افزار تولید می‌کنند، صرفا تجاری نیست و به توسعه می‌اندیشد.

«محمد آزمون» با اشاره به اینکه ایده راه‌اندازی این کارخانه از دغدغه‌های رهبری مبنی بر صیانت از فضای مجازی شکل گرفته، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از این ایده استقبال کرد تا یک سیستم عامل بر اساس نیاز خانواده ایرانی بومی‌سازی شود.

وی اضافه کرد: این مجموعه با تولید تبلت و سیستم عامل بومی شروع به کار کرد، اما می‌تواند تجمیع‌کننده همه افرادی باشد که در حوزه تولید محتوا فعالیت می‌کنند و محصول تولیدی آن، پدران و مادران را در ایمن‌سازی محتوای فضای مجازی یاری می‌کند.

«آزمون» با تاکید بر اینکه تبلت‌های این شرکت طی بهار سال آینده به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد، بیان کرد: به زودی از طریق مشارکت با یک برند معتبر، گوشی هوشمند نیز در این مجموعه تولید خواهد شد.

وی از استارت‌آپ‌ها و همه شرکت‌هایی که برای ارایه سرویس به خانواه‌های ایرانی فعال هستند، خواست به این گروه بپیوندند و مجموعه «سپهبد» که مزین به نام سردار دلهاست را یاری کنند.
 
در تبلت ایرانی تولیدی در مراغه والدین می‌توانند به نرم‌افزار‌های آن دسترسی داشته باشند و حتی ساعت‌های مشخصی برای استفاده از این تبلت تعریف کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۲۱۱۹۰۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
اي كاش در زمينه تبلت و موبايل از شركت هاي ايراني حمايت لازم رو به عمل ميورديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین