پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۶۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از بیمه رایگان ۱.۵ میلیون روستایی در کشور خبر داد و گفت: دولت تدبیر و امید سهم سه درصدی اشتغال روستاییان را به ۳۰ درصد رساند.
شعار سال، محمد امید امروز جمعه در مراسم افتتاح یک باب مدرسه خیرساز در گرگان با اشاره به توجه فراوان دولت به حل مشکل روستاییان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با ارائه تسهیلات ارزان قیمت، سهم اشتغال روستاییان در سبد اشتغال کشور را از سه درصد به ۳۰ درصد رساند و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به طرح‌های قابل بهره برداری روستا‌های کشور در دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این مدت عملیات ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی به صورت رایگان در روستا‌های محروم آغاز خواهد شد.

وی گفت: سهم گلستان از این اعتبارات پنج هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از این بودجه جذب شد.

مدرسه ابتدایی سه کلاسه خیر ساز روستای شمس آباد گرگان با ۲۰ میلیارد ریال هزینه و با مشارکت خیران به بهره‌برداری رسید.

محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای افتتاح چندین پروژه عمرانی در روستا‌های گلستان به این استان سفر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۹۹، کد خبر: ۸۴۲۱۲۰۹۱، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
اشتغال روستاييان در ايران واقعا در گرو خيلي از عوامل دروني هست تا تحريم ها! مسئولين بايد عزم كنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین