پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۲۶۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت: بزرگترین داروخانه شرق تهران برای دارو‌های بیماران خاص و صعب العلاج در ۳ ماه نخست سال آینده در این موسسه خیریه به بهره برداری می‌رسد.
شعار سال: دکتر نصرالله فتحیان در جلسه هیات امنا و مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا به تاریخچه و اهداف تاسیس این خیریه افزود: 25 سال قبل، هیئت امدادگران عاشوار متوسل به حضرت زهرا (س) متشکل از پزشکان و کادر درمانی دفاع مقدس را راه اندازی کردیم و از 18 سال قبل به این جمع بندی رسیدیم که این بنیاد خیریه را تاسیس کنیم.

وی گفت: بیش از 4 هزار نفر از جامعه پزشکی نامدار و متخصص عضو این خیریه شدند که با حفظ کرامت انسانی، در خدمت بیماران نیازمند سراسر کشور هستند.

مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا افزود: شعبه مرکزی این خیریه در تهران واقع شده و به همت جامعه پزشکی و خیرین بیش از 45 شعبه خیریه در سراسر کشور تاسیس شده است.این خیریه سه شعار اصلی دارد که اولین ویژگی و شعار آن، پایداری است و هر سال این خیریه در حال توسعه است، دومین ویژگی که به آن توجه ویژه می‌شود، بحث شفافیت است که این موضوع باید جزء ویژگی‌های خیریه‌های سراسر کشور باشد.

وی با بیان اینکه بحث دیگر که در خیریه به آن توجه می‌شود ابتکارات و خلاقیت است، گفت: اسفند پارسال با بیماری کرونا روبرو شدیم و نخستین اقدام موسسه، اعلام مادگی به نظام سلامت بود که مجموعه ظرفیتمان را در خدمت نظام سلامت قرار دادیم و وزیر بهداشت و درمان از این موضوع استقبال کرد.
 
فتحیان افزود: این خیریه در حوادث مختلف مثل بیماری کرونا، سیل خوزستان، لرستان و بوشهر از همان لحظات اول، در منطقه حضور داشته و به مردم کمک کرده است.

وی گفت: در ماه رمضان بعد از صدور رزمایش مومنانه توسط رهبر معظم انقلاب، ساماندهی کردیم که در کنار خدمات پزشکی توانستیم با رعایت کرامت انسانی در جهت رفع مشکل اقتصادی نیازمندان تحت پوشش کمک کنیم و علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی، کارت هدیه خرید مواد غذایی نیز اهدا شد.
 
مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا افزود: امسال به دلیل بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، هجدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا که همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) است به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبربان، تاریخ انتشار ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: 30913517، khabarban.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
ادميزاد اين خبر هاي خوب رو كه اول صبحي ميخونه روزش ساخته ميشه واقعا دمتون گرم شعار سالي ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین