پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
در نامه‌ای که جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی در واحد‌های مختلف دانشگاه آزاد به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشتند، آماده است: لازم است هرچه سریع‌تر این شورا نسبت به اصلاح این خطای فاحش اقدام و عضویت آقای عبدالله جاسبی را لغو نماید.
شعار سال: جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد طی نامه‌ای به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشتند: 

متن این نامه به شرح زیر است:

اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

سلام علیکم؛ باصلوات برحضرت محمد (ص) و آل محمد (ص)

ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مطالبه راهبردی مقام معظم رهبری کاملا روشن و مشخص است؛ عدم بازگشت به دوران منسوخ و غیرقابل دفاع گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی یک امر واضح و قطعی است.

چگونه آقای عبدالله جاسبی ریاست سابق دانشگاه آزاد اسلامی که نامش با رنج دانشجویان و نیرو‌های انقلابی گره خورده است و بخش اعظمی از پرونده تخلفات دانشگاه آزاد اسلامی به دوران ریاست پر مصائب و سیاه وی برمی‌گردد، به عنوان عضو هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد اسلامی معرفی می‌گردد؟!

آنچه که هنوز در خبرگزاری‌ها در دسترس است، اتهاماتی می‌باشد که به او زده شده بود، از زمین خواری و کلاهبرداری ۴۰۰ میلیاردی همکار او تا مفاسد عدیده‌ای من جمله پروژه دکترسازی از درس نخوانده‌هایی که بعضی شاید رنگ و بوی جزوه و درس و کلاس را هم ندیده بودند را شامل می‌شد!

پرونده تحقیق و تفحص از دوران افتضاح مدیریتی وی همچنان یک امر مهم در تاریخ مبارزه با مفاسد گوناگون کشور است که لزوم تکمیل و گزارش هر چه سریع‌تر آن مطالبه قطعی جریان دانشجویی و انقلابی کشور می‌باشد؛ ابدا پذیرفته نیست، فردی که بابت تخلفاتش باید پاسخگو باشد، امروزه به عنوان عضو هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان رسیدگی به تخلفات علمی و آموزشی انتخاب و معرفی می‌شود!

هرگز بدنه علمی و دانشجویی جریان انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی چنین انتخابی را عادلانه و مطابق با شایسته سالاری ندانسته و آن را مصداق تایید عملکرد فرد متخلف و غیرانقلابی دانسته و آن را محکوم می‌نماید.

لازم است هرچه سریع‌تر آن شورای محترم نسبت به اصلاح این خطای فاحش اقدام و عضویت آقای عبدالله جاسبی را لغو نماید تا شرایط رسیدگی به تخلفات گسترده وی تسهیل گردد.

والسلام علی من اتبع الهدی

بهمن ۱۳۹۹

- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

شعار سال؛ با اندکی تلخیص اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۸۵۱۸۷، www.iusnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین