پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز‌های گذشته مدعی شده بود: ۲ خودروی جدید به نام‌های تارا و شاهین متعلق به ۲ خودروساز بزرگ ایران یعنی شرکت‌های سایپا و ایران خودرو، در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.
شعار سال: وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز‌های گذشته مدعی شده بود: ۲ خودروی جدید به نام‌های تارا و شاهین متعلق به ۲ خودروساز بزرگ ایران یعنی شرکت‌های سایپا و ایران خودرو، در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک با قطعه سازان خودرو گفت: تا پایان سال دو نوع خودرو تارا و شاهین که توسط شرکت ایران خودرو و سایپا تولید می‌شوند، رونمایی می‌شوند.

با یک سرچ ساده می‌شود فهمید؛ وزیر صمت در جریان وضعیت صنعت خودرو نیست؛ چرا که خودروی شاهین ۷ اسفند ۱۳۹۸ رونمایی شده و اکنون تکمیل وجه برای خودرو‌های ثبت نامی شاهین انجام و قرار است سری اول تحویل داده شود.

تارا هم در پاییز امسال ۳۰ آذر ۱۳۹۹ رونمایی شده، تولید انبوه و ثبت نام سفارش‌ها هم انجام شده است.

انتظار می‌رود؛ مسئولان صنعت کشور به جای مصاحبه‌ها و افتتاح‌های مکرر و بی فایده مشکلات قطعه سازان، بدهکاری آنان و معضلات خودروسازان را برطرف کنند. این اظهارات از وزیری که هیچ گاه سابقه حضور در صنعت خودرو را نداشته، عحیب و غیر قابل باور نیست.
 
 


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۱۶۱۲، www.didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین