پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۶
افزایش تعداد سمن ها در دولتهای یازدهم و دوازدهم،به وقوع پیوسته البته به گفته وزیر ورزش و جوانان؛ حال باید این نکته را یادآور شویم که فقط اعلام آمار، ارقام و اعداد، عملکرد محسوب نشده و چه بسا اینگونه بازی با اعداد، شخص شما را متهم به سطحی نگری هم کند. در حالی که باید اعلام شود که با افزایش این سمن ها، چقدر عملکرد و کارایی آنها افزایش داشته تا بدانیم ویترینی نبوده و در حد همین اعداد باقی نمانده اند.
شعار سال، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز جمعه در دیدار با اعضای مجمع جوانان و تعدادی از روسای هیات‌های ورزشی گلستان در سرسرای استانداری اظهار داشت: افزایش این سمن‌ها نشان دهنده توجه ویژه دولت و وزارت ورزش و جوانان به حوزه جوانان است.

وی با بیان این که سمن‌ها حلقه ارتباطی بین مردم و حاکمیت هستند و می‌توانند ایده، نظر و انتقادات خود را با مسوولان در میان بگذارند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل توجه وزارت ورزش و جوانان به سمن‌ها فعالیت برخی از این سازمان‌های مردم نهاد در مسیر تربیت مدیران عالی رتبه برای تصدی‌گری و مسوولیت‌های مهم کشوری است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از آنجایی که بودجه و اعتبارات وزارتخانه جوابگوی نیاز سمن‌ها و هیات‌های ورزشی نیست، بهتر است صنایع و فعالان بخش اقتصادی برای حفظ نقش خود در جامعه از تیم‌ها و سمن‌های مردمی حمایت کنند.

سلطانی‌فر به اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه ۵۰ فدراسیون ورزشی سالانه به طور متوسط ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارند؛ برنامه‌های فدراسیون‌ها به طور کامل اجرا نمی‌شود و بر همین اساس معتقدیم قانون اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی نیازمند اصلاح اساسی است.

وی در این جلسه قول پیگیری مطالبات و بررسی مشکلات جوانان گلستان، موضوعات مربوط به سوارکاری، احداث سالن ۶ هزار نفری گرگان و اتمام ساخت ساختمان اداره کل ورزش و جوانان را ارائه داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۹۹، کد خبر: ۸۴۲۲۶۹۲۲، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین