پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: میرسلیم در مورد قالیباف نقد داشت برهمین اساس سلیمی نمین با میرسلیم زاویه پیدا کرده است و سعی می‌کند او را بکوبد.
شعار سال : «حمیدرضا ترقی»، عضو حزب موتلفه اسلامی، در رابطه با اظهارات اخیر عباس سلیمی نمین و تاکید او بر انجماد سیاسی حزب موتلفه اظهار کرد: سلیمی نمین بی اطلاع‌ترین فرد است، حزب در اجرا در دست نیرو‌های جوان است و مسن‌تر‌ها در اجرا هیچ نقشی ندارند. دوم اینکه اعضای حزب به دنبال تقویت تحزب در کشور هستند و این مهم مستلزم این است که احزاب بتوانند، نامرد خود و برنامه او را معرفی کنند و از مواضع او حمایت کنند و پاسخگوی این مواضع باشند همه این قدم‌ها در راستای تقویت تحزب است.

او افزود: کسانی که با این نوع رفتار‌ها مخالفت می‌کنند نه به تحزب اعتقاد دارند و نه به کار تشکیلاتی معتقدند و معلوم می‌شود در اساس ضد تحزب هستند. حتی اگر افراد با شخصی مشکل دارند نباید تحزب را زیر سوال ببرند.

ترقی تاکید کرد: سلیمی نمین از منطقی برای بیان مطالب خود برخوردار نیست و به خاطر برخی افراد مورد توجه خودش، سعی می‌کند موتلفه را بکوبد.

او اضافه کرد: میرسلیم در مورد قالیباف نقد داشت برهمین اساس سلیمی نمین با میرسلیم زاویه پیدا کرده است و سعی می‌کند او را بکوبد، سلیمی نمین جزو طرفداران قالیباف است و این موضع گیری‌ها منطقی نیست و بیشتر تعصبات شخصی و گروهی است و با موتلفه خصومت شخصی دارد.

عضو حزب موتلفه با بیان اینکه سلیمی نمین هیچ نقدی را در مورد قالیباف تحمل نمی‌کند، تصریح کرد: کسی اگر نقدی دارد می‌تواند در گروه‌های دوستانه آن را بررسی و گفتگو کند نه اینکه، چون دلایلی در رَد نقد‌ها ندارد در رسانه‌ها تخریب کند و همه حزب را زیر سوال ببرد.

او افزود: البته باید توجه داشته باشم میرسلیم یک نماینده است و مواضع خودش را دارد. میرسلیم دلایل خود را طرح کرده و او نماینده است و از این مسند حرف می‌زند نه از جانب موتلفه.

ترقی در خصوص اینکه برخی مطرح کرده بودند اعضای موتلفه کاندیدای انتخاباتی ۷۰ سال به بالا دارند، خاطرنشان کرد: اگر موتلفه کاندیدا تعیین می‌کند قطعا در چهارچوب ضوابط قانونی خواهد بود و فرد باید ویژگی‌های قانونی را داشته باشد. اگر مساله بالا بودن سن موتلفه را مطرح می‌کنند به این دلیل است که از جوان‌های موتلفه خبر ندارند.

او افزود: نکته دیگر این است که معلوم نیست نیروی موتلفه از داخل حزب باشد شاید نیرو خارج از حزب باشد، ولی مواضع و برنامه‌های موتلفه را قبول داشته باشد و شاید چنین کسی معرفی شود و مواضع حزب را در خصوص اداره کشور بیان کند. ما در این دوره نیز نسبت به وضع کشور نقد داریم و برنامه داریم و افرادی که چه در داخل حزب و چه در خا ج با ما به توافق برسند، این مسائل را مطرح می‌کنند. ۵

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا، «با انتقاد از روند فعالیت حزب موتلفه» گفته بود: موتلفه امروز دچار انجماد سیاسی است. اکثریت آن‌ها سن ۸۰ سال به بالا دارند و به جوانان اجازه نمی‌دهند به صحنه بیایند. این افراد حتی در این سن هم به دنبال سهم خواهی پر رنگی هستند. در مجلس دیدیم که موتلفه ای‌ها به دنبال سهم خواهی بودند و در نهایت کسانی را به مجلس فرستادند که در جزئی‌ترین مسائل فهم سیاسی نداشتند.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار ۲۶ بهمن ۹۹ ، کد خبر : ۱۱۳۶۷۵۱ ، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
تا وقتي اين طوري بخوايم با مسائل كشوري برخورد كنيم به نتيجه نميرسيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین