پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۲۷۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: با کمال تأسف باید بگویم کنکور به منافع تعدادی از افراد گره خورده است و آن‌هایی که منفعت مادی می‌برند، نمی‌گذارند که کنکور حذف شود.

شعار سال:حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره نظرش نسبت به برگزاری کنکور، اظهار کرد: ما به طور کامل و 100 درصد مخالف کنکور هستیم.
 
وی ادامه داد: کنکور یعنی وضعی که در حال حاضر وجود دارد یک عامل بازدارنده‌ رشد، یادگیری و تعالی فرزندان این مملکت است.
 
ملکی با بیان اینکه باید جایگزینی برای کنکور پیش‌بینی شود، افزود: بارزترین اقدام این است که پرونده تحصیلی عمیق معنادار برای دانش‌آموزان در طول تحصیل آنها داشته باشیم؛ به‌گونه‌ای که وقتی فارغ‌التحصیل می‌شوند از روی پرونده تحصیلی آنها بتوان داوری کرد که  در کدام رشته درس بخوانند و چگونه درس بخوانند.
 
وی با تأکید بر اینکه با کنکور کلا مخالفیم، گفت: ما در جلسات هم نظرات خود را بیان کردیم. منتها چرا کنکور همچنان هست؟ با کمال تأسف باید بگویم به منافع تعدادی گره خورده است.
 
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه آنهایی که منفعت مادی می‌برند، نمی‌گذارند که این اتفاق بیفتد، افزود: نهایتا هر چه قانون شد، ما تابع قانون خواهیم بود. 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرنامه دانشجویان ایران  ، تاریخ انتشار:  26 بهمن 1399  ، کدخبر: 385773،www.iusnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
کنکور به هیچ عنوان نمیتونه شرایط رو با حذف شدنش برای اموزش ما بهتر و هموار تر کنه این نکته مهمیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین