پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۸۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
رئیس فدراسیون جودو گفت: رای شکایت ما از فدراسیون جهانی از سوی دادگاه حکمیت ورزش به زودی اعلام می‌شود، ولی متاسفانه برخی از داخل نمی‌خواهند جودو به رویداد‌های بین المللی بازگردد.
شعار سال: آرش میراسماعیلی که در مجمع انتخاباتی هیات جودو گلستان صحبت می‌کرد ضمن بیان مطلب فوق افزود: هشتم اسفندماه رأی دادگاه اعلام خواهد شد و ما با تمام دفاعیه خوبی که در دادگاه داشتیم متأسفانه از داخل ایران سیگنال‌هایی را به دادگاه ارسال می‌کنند تا جودوی ایران تعلیق شود! این لکه ننگی است بر پیشانی آن‌هایی که علیه ورزش کشورمان تلاش می‌کنند.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: جودو برای آرش میراسماعیلی و شخص خاصی نیست، جودو برای کل مردم ایران عزیز است. ما مهمان هستیم و این صندلی‌ها به کسی وفا نکرده است، اما ننگ بر آن‌هایی که در رشته‌های مختلف علیه ورزش فعالیت می‌کنند.

وی در خصوص مجمع گلستان هم گفت: از اینکه در مجمع حضور پیدا کردید تشکر می‌کنم، همه ما اعضای یک خانواده هستیم، همیشه اختلاف سلیقه وجود داشته و ما باید به یکدیگر احترام بگذاریم. همه ما دلسوز و عاشق جودو هستیم، جودو برای همه ما اهمیت زیادی دارد. استاد میقانی همیشه مثل برادر کنار من بوده است. هفته پیش در فدراسیون کنار ما بود و دلسوز استان هستند. ایشان همیشه کمک حال من بوده است.

میراسماعیلی افزود: آقای نودهی نباید رأی امروز را مغرضانه در نظر بگیرند، چون جودوی استان ضرر می‌کند. اگر انتقادی دارید باید سازنده باشد. این خانواده که کنار هم هستند این اختلاف را کنار بگذارید. من در برخی از استان‌ها که حضور داشتم همدلی را به خوبی دیدم، اما این همدلی را اینجا ندیدم. همین اختلافات است که جودو استان نتوانسته پیشرفت کند. من از آقای میقانی می‌خواهم به عنوان بزرگ استان پیش قدم و باعث آشتی شود. کسی حق بی احترامی کردن به کسی را ندارد و با همدلی باعث پیشرفت جودو استان شوید.

میراسماعیلی با بیان اینکه فدراسیون از میقانی حمایت می‌کند، اظهار داشت: بزرگان جودو تلاش کنند تا جودوی استان موفق شود. ما از بیرون تحت فشار هستیم شرایط را برای ما پیش آورده‌اند، رئیس یک هیئت قبل، مطالبی را اعلام می‌کند که رسانه‌های معاند بازتاب داده می‌شود. پس شما کنار ما باشید و اختلافات را حل کنید. این مسائل چیزی نیست جمع نشود. نتانیاهو دشمن خارجی است و تکلیفش روشن است. اما دشمنان داخلی تکلیفشان روشن نیست و برای تعلیق جودو به دادگاه حکمیت ورزش سیگنال می‌دهند.

رئیس فدراسیون جودو در پایان گفت: من همین جا به نودهی باید بگویم به اتفاقات امروز به چشم پیشرفت نگاه کند. متأسفانه حرف‌های داخل را به خارج از ایران منتقل می‌کنند تا رأی دادگاه علیه جودو ایران باشد. بازیکن را تحریک می‌کنند این رفتار‌ها خیانت به کشور است. این اختلافات مسائلی نیست که از هم دیگر دلگیر شویم، در ظرف همین یک ماه گذشته تعداد زیادی از عزیزان را از دست داده‌ایم اینکه بخواهیم دشمنی کنیم اصلاً ارزشی ندارد، ما از یک لحظه دیگر خبر نداریم پس کنار یک میز دور هم باشیم و اختلاف نظر‌ها را حل کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مهر، تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۵۱۴۶۹۱۴، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
اينگه كسي در داخل كشور اين همه نفوذي شده كه به زمينه هاي ورزشي ما هم رحم نميكنه ايا نبايد مجازات بشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین