پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در آیین بهره‌برداری از ساختمان‌های جدید جانبی انبار نفت تربت حیدریه گفت: انبار نفت تربت حیدریه یکی از هشت مبدأ صادرات فرآورده نفتی کشور شده است.
شعار سال: جواد بلندی در این آیین که جمعی از مقام‌های محلی حضور داشتند، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل‌ودومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: پروژه صادرات همسو منویات مقام معظم رهبری، با دستور وزیر نفت و با هدف توسعه خدمات و کمک به اقتصاد کشور و منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح پس از آماده شدن زیرساخت‌های لازم در آذرماه امسال اجرایی شد، گفت: طرح‌های توزیع الکترونیکی سوخت، گازسوز کردن رایگان خودروهای عمومی، اجرای پروژه صادرات فرآورده‌های نفتی با اتکا به ظرفیت موجود و صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌ها را از اهم دستاورد‌های منطقه در چهل‌ودومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی برشمرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه شهرستان تربت حیدریه نیز در این آیین با تبریک و تهنیت آغاز چهل‌وسومین سال پایداری و استقرار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: بی‌شک عملکرد ارائه‌شده حاصل تلاش شبانه‌روزی یکایک همکاران مجموعه است و از همه عزیزان در این منطقه به‌عنوان فعالان مجاهدت در عرصه‌های اقتصادی تشکر می‌کنم.

در ادامه این آیین، ساختمان‌های جدید واحد تأسیسات و عملیات انبار نفت و اداره نظارت بر صادرات فرآورده‌های نفتی گشایش یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شانا، تاریخ انتشار ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۱۳۵۰۴، shana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
معلوم نیست تو این روزهای پایانی وزارت نفت در این نفت ترتبت حیدریه چرا داره دست به این کارها میزنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین