پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: تنها ۳۰ درصد از جمعیت شهری تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره‌مند هستند.

شعار سال:ابراهیم علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: جمعیت شهری تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب یک میلیون و ۸۶۳ هزار نفر به جز مشهد است که ۳۰ درصد از این جمعیت معادل ۵۵۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب هستند.
 
وی افزود: تا قبل از انقلاب هیچ شبکه فاضلابی در خراسان رضوی اجرا نشده بود، اما از سال ۶۸ اجرای نخستین شبکه فاضلاب خراسان رضوی در سبزوار آغاز شد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد : توسعه شبکه فاضلاب با جدیت ادامه یافت و هم‌اینکه در شهر‌های سبزوار، نیشابور، تربت‌حیدریه و گلبهار شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب و ساخت تصفیه خانه در حال تکمیل است.
 
علوی بیان کرد: در طرقبه - شاندیز و گناباد بسته محلی تصفیه فاضلاب برای واحد‌های مسکن مهر فعال شده و در شهر‌های تایباد، تربت‌جام، کاخک، قوچان و بجستان نیز اجرای شبکه فاضلاب در دست اقدام است.
 
وی با اشاره به اینکه سه روستا در شهر‌های فیروزه، جغتای و گناباد نیز به تصفیه خانه‌های روستایی و محلی مجهز شده‌اند.تصریح کرد: در مجموع بخش خصوصی در سال‌های ۹۴ تا ۹۹، در اجرای پروژه‌های فاضلاب این استان به ۲ روش مالی بیع متقابل و سرمایه گذاری خارجی، ۱۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:  19 بهمن  1399  ، کدخبر: 1035521، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
خراسان رضوي در ايران واقعا نگين اشتغال زايي ميتونست باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین