پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۸۰۲
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد معتقد است برای رسیدن به المپیک باید بهترین بود و شبانه روز برای رسیدن به این هدف بزرگ تلاش کرد.
شعار سال : وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد یکی از شلوغ‌ترین اوزان برای مدعیان رسیدن به دوبنده تیم ملی است. مدعیانی که هر کدام با تکیه بر داشته‌های فنی و توان جسمی خود سعی دارند تا آخرین لحظه برای رسیدن به المپیک بجنگند و نماینده ایران در بزرگترین آوردگاه ورزش جهان باشند.

در این راستا باید به محمدحسین محمدیان، علیرضا کریمی، مجتبی گلیج و علی شعبانی، اردونشینان وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد اشاره کرد که به تازگی چهارمین مرحله تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشتند. در بین این مدعیان می‌توان به علی شعبانی یکی از مدعیان جوان تیم ملی اشاره کرد که امید زیادی به حضور در المپیک دارد و به گفته خودش شب و روز به چیزی جز المپیک فکر نمی‌کند.

علی شعبانی در پایان چهارمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: پس از تعطیلی مسابقات و اردو‌های تیم ملی در سال جاری که به دلیل شیوع کرونا در کشور صورت گرفت، خوشبختانه با همت فدراسیون کشتی وارد اردو‌های تیم ملی شدیم و تاکنون نیز ۴ مرحله تمرینات را پشت سر گذاشتیم.

شعبانی افزود: شرایط اردونشینان در این مدت خوب و امیدوارکننده بود و مطمئناً بچه‌ها تا زمان حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک به آمادگی ایده آل و مورد نظر خود خواهند رسید.

وی ادامه داد: من هم به عنوان یکی از مدعیان رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک از هیچ تلاش و تمرینی در اردو دریغ نمی‌کنم، چراکه معتقدم در نهایت کسی به المپیک می‌رسد که در وزن خود بهترین باشد. البته هنوز راه طولانی و سختی تا رسیدن به این هدف پیش رو ماست و ابتدا باید سه سهمیه باقیمانده از جمله سهمیه وزن ۹۷ کیلوگرم را برای المپیک کسب کنیم.

شعبانی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه فعلاً همه چیز طبق برنامه و اهدافم پیش می‌رود. من پس از موفقیت در رقابت‌های انتخابی توانستم تمرینات خوبی در اردو داشته باشم و حالا منتظرم تا با نظر کادر فنی به میادین پیش رو اعزام شوم. مسابقات گزینشی المپیک و سپس قهرمانی آسیا را در پیش داریم که آماده‌ام با تمام توان با صلاحدید کادر فنی در هر کدام از مسابقات به میدان بروم.

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان طی روز‌های ۱۸ تا ۲۸ بهمن ماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

رقابت‌های کشتی گزینشی قاره آسیا ۲۰ تا ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۰ و رقابت‌های قهرمانی آسیا روز‌های ۲۳ تا ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.
 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 2 اسفند 99 ، کد خبر :  ۵۱۴۸۲۸۴ ، mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین