پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶
ثبت نام مجدد نامزد‌های ریاست فدراسیون شطرنج امروز به پایان رسید.
شعار سال: ثبت نام مجدد از کاندیدا‌های پست ریاست فدراسیون شطرنج که از ۱۳ تا ۲۷ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز کاری ادامه داشت، امروز به پایان رسید.

طبق اعلام فدراسیون شطرنج، افراد حائز شرایط پس از بررسی در کمیسیون تطبیق که در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای برگزار می‌گردد، از طریق دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها معرفی خواهند شد.

نکته جالب اینکه از برای انتخابات فدراسیون شطرنج استقبال قابل توجهی شده و تعداد کاندیدا‌های مجمع انتخاباتی شطرنج از تعداد انگشتان دو دست فراتر رفته و در بین آن‌ها نام رئیس سابق فدراسیون، روسای هیات استانی و نایب رئیس فعلی بانوان هم دیده می‌شود؛ افشین داوری سرپرست فعلی فدراسیون دوچرخه سواری که چندی پیش در انتخابات فدراسیون دوومیدانی به مرحله دوم نیز راه پیدا نکرد چهره دیگر ثبت نامی در این مجمع است. البته بسیاری از کاندیدا‌ها دارای شرایط لازم برای شرکت در مجمع (از جمله سابقه مدیریتی) نیستند.

درحالی که قرار بود انتخابات فدراسیون شطرنج در تاریخ  ششم آبان در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود به دلیل شیوع کرونا و با توجه به ابلاغ ستاد مقابله با کرونا در ورزش این مجمع تا اطلاع ثانوی لغو شد و حالا مجددا ثبت نام از کاندیدا‌ها انجام شده است.

باید منتظر ماند و دید دوران طولانی مدت سرپرستی در شطرنج چه زمانی به پایان می‌رسد و انتخابات این فدراسیون کی برگزار خواهد شد. در حال حاضر فرهاد نیکوخصال سرپرستی این فدراسیون را بر عهده دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دانا، تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۷۰۸۴۸۳، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
فدراسيون شطرنج در ايران به هيچ عنوان نتونسته اون موقعيت خاص خودش در بين فدراسيون هاي جهاني رو پيدا كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین