پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اصلاً امیدی به موفقیت در المپیک و بازی‌های آسیایی ندارم و باید چشم‌انتظار اتفاقات دیگری باشیم.

شعار سال: در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری، محمود رشیدی با کسب حداکثر آرا رئیس فدراسیون دوچرخه سواری شد. رشیدی در پایان مجمع انتخاباتی اظهار داشت: از اعتماد مجمع کمال تشکر را دارم‌. امیدوارم شاهد اتفاقات خوب برای فدراسیون دوچرخه‌سواری باشیم. تمام سعی خود را برای رسیدن به اهداف فدراسیون که نیاز به اتفاقات خاص دارد به کار می‌گیرم. امیدوارم‌ پاسخگوی اعتماد اعضا باشم و امیدوارم در آینده شرایط بهتری برای دوچرخه‌سواری رقم بخورد.
 
رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری درباره برنامه هایش برای این فدراسیون تاکید کرد: برنامه‌های زیادی داریم اما ۶ هدف‌گذاری اصلی وجود دارد. در بخش بانوان و بخش‌های قهرمانی اهمیت زیادی قائل هستیم و در آستانه المپیک و بازی‌های آسیایی تمرکزمان روی بعد قهرمانی خواهد بود. در ابعاد همگانی نیز برنامه‌های خاصی داریم.
 
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی این فدراسیون گفت: فدراسیون دوچرخه‌سواری تجهیزات‌محور است و هزینه یک‌ دوچرخه زیاد است و تهیه آن دشوار. برنامه‌ریزی برای کسب درآمد پایدار داریم و باید همیشه پول تزریق شود. در بخش اقتصادی برنامه‌های زیادی داریم و دیر هم شده بررسی آن. نگاه‌مان اگر به وزارت و کمیته باشد، نمی‌توانیم اهداف را محقق کنیم. یکی از برنامه‌های اصلی‌مان پخش زنده است که انگیزه زیادی برای اسپانسر به‌وجود می‌آورد و در این باره رایزنی داشتیم.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره انتخاب دوچرخه سوار المپیکی ایران بیان داشت: در طول این دو هفته ورزشکار المپیکی‌مان مشخص می‌شود و اعلام خواهد شد. با این سیستم آشنایی نداشتم و اسم آن ۲ ورزشکار را یادم نیست اما بررسی خواهیم کرد. زمانی نداریم و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا ورزشکاران‌مان به خوبی حضور یابند. محدودیت زمان توجیه نیست و برنامه‌ریزی زیادی برای موفقیت نیاز است. اصلاً امیدی به موفقیت در المپیک و بازی‌های آسیایی ندارم و باید چشم‌انتظار اتفاقات دیگری باشیم.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ، تاریخ انتشار:  5 خرداد 1400، کدخبر: ، www.dana.ir،1737695

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین