پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۶
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران گفت: گنج‌خانلو بیشتر به برنامه کاری خودش بچسبد و به این مسائل حاشیه توجه نکند چرا که ورزشکاری که خودش را درگیر مسایل حاشیه‌ای کند، از هدف و برنامه‌اش خارج شود دچار مشکل خواهد شد.

شعارسال: خسرو قمری، رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری درخصوص اظهارات محمد گنج‌خانلو درباره عدم اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: اگر تیم به مسابقات قهرمانی جهان برود، به نفع دوچرخه‌سواری کشور است. از طرفی گنج‌خانلو سالیان سال کنار خانواده دوچرخه سواری است و از زمانی که مبتدی بوده برای او هزینه شده تا بزرگ شود، الان که مقام می‌آورد در واقع حاصل زحمات مربیان او است، چنین اظهارنظری واقعا اشتباه است. ورزشکار باید چارچوب کار و اظهارنظر خود را بداند. مسئولیت یک ورزشکار تمرکز کردن در مسابقات و تمرینات است. به نظرم ورزشکاری که به سطحی می‌رسد نباید خیلی از آن مسیر و هدف خودش خارج شود، چون هم برای خودش و هم برای مجموعه‌ای که به آن کمک می‌کند، اصلا خوب نیست. گنج‌خانلو باید بداند که اگر تیم ملی اعزام می‌شد، به نفع جامعه دوچرخه‌سواری و فدراسیون بود، ما هم برای در این راه همه جوره تلاش کردیم.

وی اظهار داشت: تقلا کردیم تا تیم اعزام شود اما متاسفانه سفارت به ما وقت ویزا نداد. این موضوع فقط مختص رشته‌ ما نیست و فدراسیون‌های دیگر هم دچار این مسأله شدند. اگر می‌خواستیم تیم نرود چرا از همان ابتدا نزدیک به 800 دلار در این بی‌پولی هزینه کردیم تا وقت بگیریم. سفارت دیگر زمانی به ما وقت داد که فرصتی برای گرفتن ویزا باقی نمانده بود، به همین دلیل دیگر اقدام نکردیم. هدف ما رفتن کل تیم ملی بود نه فقط گنج‌خانلو که بخواهیم راجع به او اظهارنظری کنیم. تصمیم کادرفنی این بود که تیم برود و تلاش خودمان را کردیم اما نشد.

قمری عنوان کرد: به جای این که با منطق به این قضیه نگاه شود که فدراسیون در این چندسال به نفعش کار کرده یا به ضررش، اگر به ضررش کار کردیم می‌تواند چنین اظهاراتی کند. ورزشکاران باید بدانند اگر اظهارنظری خارج از وظیفه و مسیر خود کنند، باید در کمیته انضباطی با عدله آن را ثابت کنند، در غیر این صورت قطع به یقین با آن‌ها برخورد خواهیم کرد. به محض این‌که برای ما از طرف فدراسیون جهانی دعوت نامه آمد، اقدامات لازم را انجام دادیم.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری افزود: گنج‌خانلو از طریق باشگاه سپاهان چند تور بین المللی شرکت کرد، که یکی از این تورها دقیقا مشابه مسابقات قهرمانی جهان بوده که نتوانسته در این مسیر نتیجه خوبی بگیرد. مسیر قهرمانی جهان مسیر سربالا بوده اما گنج‌خانلو یک دوچرخه‌سوار کفی‌رو است و همچین کسی نمی‌تواند در مسیر سربالا عملکرد خوبی داشته باشد.

قمری گفت: تمام صحبت ما این است که هر کسی باید در رابطه با موضوعی که اطلاعات کامل دارد، اظهارنظر کند، اما اگر اطلاع ندارد نباید با مسائل حاشیه‌ای خودش را دچار مشکل کند. برای منافع جامعه دوچرخه‌سواری خودمان از روز اول پیشنهاد حضور در این رقابت‌ها را دادیم، تا یک مرحله‌ای هم پیش رفتیم و هزینه‌های زیادی کردیم. زمانی سفارت به ما وقت داد که اگر می‌خواستیم برای ویزا به ترکیه برویم و کلی هزینه کنیم، در نهایت عاقبت کار به نتیجه نمی‌رسیدیم چون زمان کافی نداشتیم. گنج‌خانلو بیشتر به برنامه کاری خود بچسبد و به این مسائل توجه نکند چراکه ورزشکاری که خودش را درگیر حاشیه کند، از هدف و برنامه‌اش خارج می شود و دچار مشکل خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 15مهر1398 ، کدخبر: 907625: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
چرا نباید دوچرخه سوارها به مسابقات جهانی برن؟ خیلی از ورزش ها هستند مانند دوچرخه سواری که توجهی به اونا نمیشه؟ چرا بیشترین هزینه و توجه باید برای مسابقات فوتبال باشه؟ ایکاش خوب بازی می کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین