پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان، بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.

شعارسال: فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام کرد:

ترک هتل از سوی گنج خانلو دوچرخه‌سوار تیم ملی در اسکاتلند+ احتمال پناهندگی

«محمد گنج‌خانلو نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند شب گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج و موجب نگرانی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و خانواده اش شده است.

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در این باره گفت: متأسفانه محمد بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلیس اسکاتلند به محل اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده است. گذرنامه گنج‌خانلو در اختیار ما قرار دارد و امیدواریم برای او اتفاق خاصی نیفتاده باشد. البته موضوع از طریق وزارت ورزش و وزارت امور خارجه به کاردار کشورمان اطلاع داده شده است و با توجه به مهلت زمان ویزایش امیدواریم محمد گنج‌خانلو به کشورمان بازگردد.»

این اتفاق در حالی رخ داده که روادید محمد گنج‌خانلو ۵ روز پس از آغاز مسابقات قهرمانی جهان صادر شد.

گنج‌خانلو در خرداد ماه امسال موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های پیست آسیا شد. او سال گذشته نیز در بازی‌های کشور‌های اسلامی به مدال طلا دست یافته بود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22مرداد1402، کدخبر: 2940033، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین