پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۹
کاندیدای خاص انتخابات دوچرخه سواری به جای سفر به استان‌ها برای ارائه برنامه، از روسای هیات‌ها دعوت کرده به تهران بیایند تا برنامه‌هایش را ارائه دهد!
شعار سال: سرانجام وزارت ورزش و جوانان تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام کرد که طبق برنامه مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۵ خرداد ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد.

طبق اعلام وزارت ورزش ۴ کاندیدا برای این انتخابات تایید صلاحیت شده اند. محمود رشیدی، عبدالرحمن قاسمی، نوربخش عسکری و میرابوطالبی نامزد‌های نهایی این انتخابات هستند.

در فاصله کمتر از یک ماه مانده به برگزاری انتخابات بازار لابی و  جلب نظر هیات‌ها داغ شده و نامزد‌ها به دنبال تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود هستند، اما یکی از آن‌ها اقدامی عجیب را برای رایزنی در نظر گرفته است.
یکی از کاندیدا‌های خاص این انتخابات که تلاش‌های فراوانی برای پیروزی در انتخابات انجام داده و طی چند وقت اخیر با توجه به مسئولیت فرمالیته‌ای که از سوی آقای سرپرست به وی هبه شده، می‌کوشد تا با استفاده از نفوذ و موقعیت خود آرا روسای هیات‌های استانی را به نفع خود مصادره کند.

کاندیدای خاص انتخابات دوچرخه سواری که ارتباطات خوبی با معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش دارد و چندی پیش جلسه‌ای را با او برگزار کرد، همه جا خود را کاندیدای منتسب به وزارت ورزش معرفی می‌کند و می‌کوشد با این اتیکت جاده را برای خود هموار کند.

این نامزد، اما در آخرین تلاش خود برای جلب نظر روسای هیات‌ها دست به اقدام عجیبی زده و با کمک آقای سرپرست فدراسیون در تماس با هیات‌ها از آن‌ها خواسته تا برای شنیدن برنامه‌های وی و ائتلاف با وی به تهران بیایند تا از نزدیک در جریان برنامه‌های وی قرار بگیرند!

در حالی که طبق روال و چیزی که مرسوم است نامزد‌ها با حضور در استان‌ها برنامه‌های خود را به روسای هیات‌ها ارائه می‌دهند و از امکانات استان‌ها بازدید می‌کنند، اما این بار برعکس شده و نامزد موردنظر درخواست حضور روسای هیات‌ها را در تهران داده تا با آن‌ها به رایزنی و صحبت بپردازد. این نامزد حتی اعلام کرده بلیت رفت و برگشت نیز برایشان تهیه می‌کند!

این مدل از لابی و مذاکره با اعضای مجمع و روسای هیات‌ها بسیار عجیب است و تاکنون سابقه نداشته که کاندیدایی در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی اعضا را برای مذاکره و بیعت با خود فرا بخواند، اما ظاهرا کاندیدای خاص به پشتوانه آقای سرپرست و وزارت ورزش ترجیح داده رنج سفر به استان‌ها را متحمل نشود و اعضای هیات آن را متقبل شوند!

در این میان رفتار‌های افشین داوری سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری نیز بسیار عجیب است و به شائبه‌ها دامن زده.

در حالیکه کمتر سه ماه به بازی‌های المپیک باقی مانده و کلیه تمرکز فدراسیون باید برنامه ریزی برای رکابزن المپیکی و سایر دوچرخه سواران برای مسابقات پیش رو البته اتمام عملیات ساختمانی ساختمان نیمه‌کاره فدراسیون باشد، آقای سرپرست که کاندیدای انتخابات فدراسیون شطرنج است، همه کار‌ها را رها کرده و کلیه انرژی خود را معطوف به پیروزی در انتخابات پیش روی شطرنج کرده که قرار است ۱۲ خردادماه برگزار شود.

داوری به دنبال ریاست در شطرنج است و زمان زیادی را نیز برای رسیدن به این هدف صرف می‌کند، این در حالی است که او مسئولیت سرپرستی فدراسیون دوچرخه‌سواری را به طور همزمان برعهده دارد. در واقع به نظر می‌رسد او به جای رسیدگی به امور دوچرخه‌سواری از جمله ساختمان نیمه‌کاره، فکر و ذکر خود را روی شطرنج معطوف کرده و در همین راستا فعالیت می‌کند.

سفر‌های استانی آقای سرپرست در معیت رئیس سابق فدراسیون شطرنج به استان‌ها ثابت می‌کند که داوری برای دوچرخه‌سواری کمترین وقت و انرژی را می‌گذارد و همین سبب شده در این فدراسیون غریبه‌ها برای پیروزی در انتخابات پیش رو همه کار انجام دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دانا، تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۷۳۲۱۳۷، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین