پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری روز یکشنبه گفت: برای پیشرفت و توسعه رشته دوچرخه سواری نیاز به همفکری همه اهالی این رشته ا ست تا دوچرخه سواری ایران جان تازه ای بگیرد.
شعار سال: خسرو قمری پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در چند ماهی که از فدراسیون دور بوده ام، نقاط ضعف دوره گذشته را مشخص کردم و اکنون با چشمانی بیناتر به توسعه و پیشرفت دوچرخه سواری در ایران می اندیشم.

وی افزود: تشکیل اتاق فکر یکی از برنامه ‌های اصلی در دوره جدید فعالیت خواهد بود و امیدوارم با همفکری همه اهالی دوچرخه سواری در آینده نزدیک شاهد موفقیت های چشمگیرتر باشیم. تشکیل اتاق فکر با هدف بررسی نقاط ضعف و ارایه راهکارهایی برای پیشرفت در این رشته ورزشی است.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌ سواری گفت: بحث مبارزه با دوپینگ از جمله راهبردهای اصلی در دوره جدید فعالیت در فدراسیون دوچرخه سواری خواهد بود و با تشکیل یک کمیته کاری، برنامه مبارزه با دوپینگ را ادامه می دهیم.

قمری در خصوص وضعیت باشگاه داری در رشته دوچرخه سواری گفت: باید از ظرفیت های بخش خصوصی در این زمینه استفاده کرد. بخشی از اعتبارات فدراسیون دوچرخه‌ سواری باید از بخش خصوصی تامین شود و همه تلاش خود را انجام می هیم در این زمینه فعال تر عمل کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه ‌سواری در خصوص موضوع گم شدن مبالغی در فدراسیون دوچرخه ‌سواری در دوره گذشته ریاست بر فدراسیون گفت: با بررسی‌ های صورت گرفته مشخص شد مبلغ دو میلیارد ریال برای خرید دوچرخه اختصاص یافته بود که بخشی از آن در اعزام‌ های مختلف هزینه شد.

وی افزود: این مبالغ بلافاصله جایگزین شد و در حال حاضر مانعی برای خرید دوچرخه وجود ندارد و می ‌توانیم دوچرخه ‌هایی که بیشتر آنها مربوط به بخش پیست است، خریداری کنیم.

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری، ‌روز دوشنبه به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و خسرو قمری با کسب 35 رای ا ز مجموع 44 رای ماخوذه برای دومین بار سکان اداره این فدراسیون را بدست گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مجله اینترنتی جدیدترین ها، تاریخ انتشار: 6 دی 1395، کد مطلب: 954976، www.jadidtarinha.net

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین