پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
هرچند پیشتر از کلاب هوس، اپلیکیشن‌های دیگری هم بودند که بر محور ارتباط صوتی کار می‌کردند، اما سادگی فضای کاربری و راحت بودن استفاده از آن باعث شده کاربران بیشتری به آن روی بیاورند. معرفی این برنامه بشکل همگانی به ایرانیان توسط یکسری رسانه معاند (ایران فردا؛ ایران اینترنشنال و ...) دنباله گیری می‌شود، لذا ضروری است، هوشیاری‌ها و حساسیت‌های اولیه امنیتی در خصوص آن صورت گیرد.

شعار سال:پلتفرم کلاب هاوس آمریکایی، بیشترین سرعت رشد را در دنیای فناوری دارد و توانسته در کمتر از یک سال آن هم وقتی هنوز تنها نسخه بتای آن در دسترس است( فقط کاربران آیفون می‌توانند از آن استفاده کنند) ،یک میلیارد دلار ارزش‌گذاری شود. این رسانه اجتماعی صدا محور، دو ماه پیش فقط 600 هزار عضو داشت و الان به شش میلیون عضو رسیده است.

تعداد بازدید : 172

هر عضو می‌تواند تعداد معدودی دعوتنامه برای دوستانش بفرستد. برای همین بلیت ورود به این رسانه اجتماعی این روزها خودش نایاب شده است. ساختار کلاب هاوس به صدا وابسته است. می‌توانید اتاق‌هایی خصوصی با دوستان‌تان یا عمومی با همه حاضران در اپلیکیشن تشکیل دهید. می‌توانید وقتی در اتاقی موضوعی جالب می‌شنوید دوستانتان را دعوت یا به اصطلاح پینگ کنید یا دستتان را بالا ببرید و از گردانندگان اتاق بخواهید شما را به صحنه (استیج) ببرند تا سوال بپرسید. خروج از اتاق هم ساده است با فشار یک دکمه می‌توانید بدون سر و صدا اتاق را ترک کنید. هر کسی می‌تواند اتاق خودش را راه بیندازد و دیگران را هم به گردانندگان اتاق تبدیل کند.

کلاب هاوس در اوج اعتراض‌های طرفداران حقوق سیاهان در آمریکا، موج اول کاربرانش را وارد کرد. در نتیجه نگاهی آگاهانه وجود داشت که افرادی که به شبکه دعوت می‌شوند با پیشینه‌های فرهنگی، نژادی، قومی، مذهبی و فکری متنوع باشند. ایرانی‌ها و افغان‌ها هم حضور پررنگی در این برنامه کاربردی دارند.

کلاب هوس، رسانه اجتماعی صدا محور

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین