پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در تشریح تیراندازی در مرز سراوان گفت: این حادثه ساعت ۸ صبح دیروز در مرز شمسر شهرستان سراوان توسط سوخت‌بر‌ها در آن‌طرف مرز رخ داد.
شعار سال: در پی تیراندازی در مرز سراوان، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح این حادثه اظهار داشت: این حادثه ساعت ۸ صبح دیروز در مرز شمسر شهرستان سراوان توسط سوخت‌بر‌ها در آن طرف مرز رخ داد که با تیراندازی مأموران پاکستانی یک نفر از سوخت‌بر‌ها کشته شد و تعدادی زخمی شدند.

محمدهادی مرعشی افزود: گذرگاه‌های قانئنی و مشخص‌شده توسط خود مردم محلی برای استفاده از طرح رزاق و سهمیه سوخت واگذارشده به آن‌ها ساماندهی شده است و همه باید به رعایت قانون و روند اجرای آن و تردد در مرز‌ها احترام بگزارند.

وی با بیان اینکه با تحریک و فضاسازی گروهک تروریستی جیش‌الظلم و تحرکات برخی سودجویان در حوزه شهرستان سراوان، درگیری مرزی به‌وجود آمد که در این درگیری ۲ نفر کشته و تعدادی زخمی شدند.

وی با ابراز اینکه "تجمع افراد سوخت‌بر در گذرگاه مرزی و عدم خویشتن‌داری آنان، سبب هجوم و حمله صبح امروز به پاسگاه مرزی کشورمان شده است"، گفت: با حمله افراد به پاسگاه مرزی و سوء‌استفاده برخی سودجویان سوخت‌بر با آتش زدن یک دستگاه موتورسیکلت، اقدام به سنگ‌پرانی به‌سمت پاسگاه می‌کنند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان "بعد از این ماجرا با معتمدان محلی صحبت کردیم و موضوع تحت کنترل در آمد"، ادامه داد:، اما امروز باز عده‌ای در فضای مجازی مردم را برای تجمع تحریک می‌کردند که باز عده‌ای به‌سمت فرمانداری حمله کردند و با شکستن شیشه‌های فرمانداری متفرق شدند.

مرعشی به تحریک و فضاسازی گروهک تروریستی جیش‌الظلم با پخش کلیپی در خصوص زیرسؤال بردن طرح رزاق اشاره کرد و گفت: گروهک‌های ضدانقلاب و معاند از قبل با ترسیم نقشه و ترغیب افراد سودجو دست به این اقدام خرابکارانه زده‌اند.

وی ضمن محکوم کردن حمله برخی افراد سودجو به فرمانداری شهرستان سراوان اضافه کرد: طرح رزاق یک طرح کارشناسی‌شده و قانونی است که فقط با مشارکت مردم تداوم پیدا خواهد کرد.
 
 
 
تعداد بازدید : 11
 
 

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین؛ تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۸۶۹۰۶، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
امان از دست این پشت پرده ها که داره ملت ایرانرو در زمینه امنیتی اذیت میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین